استقلالورزشی

در چه شرایطی استقلال و سپاهان سه بر صفر می شود؟ | آبی ها بر طبل شادی بکوبند

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره در چه شرایطی بازی استقلال و سپاهان سه بر صفر می شود؟ | استقلالی ها بر طبل شادی بکوبند مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا بازی استقلال و سپاهان سه بر صفر به نفع آبی ها میشود؟

امروز خبری مبنی بر مکاتبه یک نهاد نظارتی با فدراسیون فوتبال در خصوص عبور یک باشگاه صنعتی از سقف بودجه برای انعقاد قراردادها منتشر شد.

بر این اساس و طبق شنیده‌ها از فدراسیون فوتبال، گفته می‌شود این تیم سپاهان است و استقلال با اطلاع از این مکاتبه قصد دارد به دلیل عبور این تیم از سقف بودجه، به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی شکایت کند.

استقلالی‌ها معتقدند با توجه به اظهارات رییس کمیته انضباطی مبنی بر اینکه اگر هر باشگاهی از سقف بودجه عبور کند بازی‌هایش ۳ بر صفر می‌شود، بازی هفته سوم نیز باید به سود آبی‌های تهران اعلام شود.

بیشتر بخوانید:

این بار هوش مصنوعی نتایج استقلال را تا نیم فصل اول ۱۴۰۲ پیش بینی کرد

تکذیب دریافت میلیاردی همسر کاوه رضایی

چند ساعتی می‌شود که ماجرای عقد قرارداد میلیاردی با یک فوتبالیست معروف و همسر ورزشکارش در شبکه‌های اجتماعی قوت گرفته است. ماجرا هم از این قرار است که می‌گویند یک باشگاه متمول بعد از عقد قرارداد با آقای فوتبالیست، 15 میلیارد از مبلغ را در عقد قرارداد با همسر ورزشکارش لحاظ کرده است.

بعد از انتشار این خبر، در دسترس‌ترین زوج برای گمانه زنی، کاوه رضایی و فرنوش شیخی بود که البته این شایعه به دلیل متفاوت بودن باشگاه این دو ورزشکار نمی‌تواند درست باشد.

اما دقایقی قبل فرنوش شیخی نیز با انتشار یک استوری اینستاگرامی اشاره کرد که این خبر کذب است و در بخشی از متن منتشر کرده نوشت: “با این مبلغ می‌شود کل لیگ بانوان را برگزار کرد!”.

کانال باغستان نیوز در ایتا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا