اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوریاخبار هنرمندان

علت فوت ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

دلیل درگذشت ستاره سعیدی چیست؟

ستاره سعیدی، همسر و مدیر برنامه‌های بیژن مرتضوی، آهنگساز و نوازنده ویولون به علت تومور مغزی درگذشت.

 آقای مرتضوی چند روز پیش با انتشار ویدیویی در ترکیه گفته بود که همسرش با گذشت ۱۰ روز از عمل جراحی همچنان در بیهوشی است و از مردم خواسته بود که برای او دعا کنند. او گفته بود که کنسرت استانبول به دلیل وضعیت همسرش به بعد موکول خواهد شد.

علت فوت ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی چه بود؟
علت فوت ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی چه بود؟

مازیار فلاحی، خواننده ایرانی که به گفته بیژن مرتضوی در روزهای گذشته در کنارش بوده، در صفحه اینستاگرام خود از درگذشت ستاره سعیدی خبر داد.

بیشتر بخوانید:

عکس های باحجاب همسر بیژن مرتضوی در ایران که کمتر دیده بودید

خواننده‌های مشهوری هم در صفحه اینستاگرام خود درگذشت همسر بیژن مرتضوی را تسلیت گفتند

بیژن مرتضوی چند روز پیش با انتشار ویدیویی در ترکیه گفته بود که همسرش با گذشت ۱۰ روز از عمل جراحی همچنان در بیهوشی است و از مردم خواسته بود که برای او دعا کنند.

او گفته بود که کنسرت استانبول به دلیل وضعیت همسرش به بعد موکول خواهد شد.

ستاره سعیدی در چند ماه اخیر متوجه وجود تومور مغزی شده بود تا اینکه به پیشنهاد پزشکان برای درآوردن آن تن به عمل جراحی داد و قرار بود ظرف چند روز به خانه برگردد.

داستان ازدواج با بیژن مرتضوی

ستاره سعیدی روز ۳۱ شهریور ۱۳۶۲ در شهر لس آنجلس آمریکا و در یک خانواده ایرانی به دنیا آمد و تا مقطع فوق لیسانس مدیریت تحصیل کرد.

او سپس وارد عرصه فیلمبرداری شد و درنهایت به عنوان سازنده کلیپ ویدیو مورد توجه قرار گرفت و از این طریق با آقای بیژن مرتضوی آشنا شد.

خانم سعیدی به صورت رسمی در سال ۱۳۹۵ وقتی ۳۴ ساله بود با استاد بیژن مرتضوی ۵۹ ساله ازدواج کرد و مدیریت برنامه ها و کنسرت های او را برعهده گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. بسم الله الرحمن الرحیم ✍️😭🤲👆آنا لله و انا الیه راجعون.. 💐🦋 خدا بیامرزدش و در فسیح جناتش قرارش بدهد، دختر عمویم هم هم مریضی را ناگهانی و تصادفا گرفت بعداز گذشت یهویی وقت و کار از کار گذشته بود فوت کردند،، انشالله خدا بیامرزد رفتگانتان بیژن مرتضوی جانم عزیز مهربانم بنده محمد ارغوان پیرسلامی، ملقب به دلبر و اینهم شماره 09176211350 خوشحال میشم صداتو بیژن جانم از 4 سالگی زندگیت نامت مطالعه میکردم تالانه، و قلبا خاطر هنرمندان بودم و هستم و از هر انگشتت هنر می‌بارد خدا حفظت بکند داداشی جانم و همیشه خدا شریک غمتم، مواظب مهربونیت آن باشید و خدا بهتان صبر بدهد، دعاگوی همیشگی شما سر نماز اول وقت و قرآن دلبر✍️😭🤲👆💐🦋🇮🇷❤️😘🙋‍♂️🌹😍

دکمه بازگشت به بالا