اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

علت درگیری مسلحانه در بویراحمد دیروز جمعه چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت درگیری مسلحانه در بویراحمد امروز جمعه چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید

دلیل اصلی درگیری مسلحانه در فیروزآباد بویراحمد چیست؟

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: درگیری‌مسلحانه در یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد ۲ کشته و۶ زخمی برجای گذاشت. علت درگیری مسلحانه در فیروزآباد بویراحمد اختلاف ملکی خانوادگی بوده است.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از مهر، سرهنگ بهمن گرجیان عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: ظهر امروز نزاع دسته جمعی در منطقه فیروزآبادبویراحمد به مرکز گزارش شد.

وی با بیان اینکه حوالی ساعت ۱۲ و ۱۸ دقیقه طی تماسی تلفنی یک مورد نزاع دسته‌جمعی‌مسلحانه در منطقه «سرآب‌بید» روستای فیروزآباد به «مرفوک» شهرستان‌بویراحمد اعلام شد، افزود: با اعزام فوری مأموران به محل حادثه در بررسی‌ها و تحقیقات اولیه مشخص شد در این نزاع ۲ تن کشته و۶ تن زخمی شدند.

گرجیان علت این درگیری را اختلاف ملکی خانوادگی دانست و گفت: با حضور و مداخله به موقع پلیس، ۶ نفر دستگیر شدند و هم‌اکنون امنیت در محل برقرار است.

فرمانده انتظامی شهرستان‌بویراحمد، خاطرنشان کرد: پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل و عاملان اصلی این حادثه آغاز کرده است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=40140

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا