گوناگون

چگونه یک تلفن بی سیم درست کنیم ــ راهنمای قدم به قدم تصویری

آیا تا به حال پیش خود فکر کردید که چگونه می توان یک تلفن بی سیم درست کرد . با باغستان نیوز همراه باشید تا با ابتدایی ترین وسایل دم دستی آموزش ساخت تلفن بی سیم را بگوییم.

1 – یک تکه نخ و دو قوطی خالی (ترجیحا قوطی کنسرو) تهیه کنید. اگر قوطی ندارید یا نمی‌خواهید با آنها کار کنید، می‌توانید از فنجان‌هایی (ترجیحاً پلاستیکی) مانند مواردی که در اینجا نشان داده شده است، استفاده کنید. کار با پلاستیک کمی راحت تر از فلز است. فنجان های استایروفوم به دلیل نرم و اسفنجی بودن آنها خوب عمل نمی کنند و به جای انتقال صدا، آن را جذب می‌کنند. می توانید از لیوان های کاغذی یکبار مصرف استفاده کنید، اما پلاستیک و فلز بیشتر فرسوده می شوند.

tel1

2 – در انتهای هر قوطی سوراخی ایجاد کنید که به اندازه کافی کوچک باشد تا رشته ها از آن جدا شوند. ممکن است به کمک والدین یا معلم خود در این زمینه نیاز داشته باشید. می توانید سوراخ را با مته، چکش و میخ یا ابزار نوک تیز دیگر ایجاد کنید. اگر از لیوان‌های پلاستیکی استفاده می‌کنید، احتمالاً می‌توانید فقط با یک پین فشاری یا هر نوک تیز دیگری یک سوراخ ایجاد کنید. سوراخ ها را فقط به اندازه ای بزرگ کنید که رشته را از بین ببرید و بزرگتر نکنید.

tel2

3 – نخ را از سوراخ عبور دهید و به ته یک قوطی یا فنجان وارد کنید. ممکن است کمک کند که رشته را با انتهای یک گیره کاغذ وارد کنید یا آن را با کمی سیم بکشید.

چگونه یک تلفن بی سیم درست کنیم ــ راهنمای قدم به قدم تصویری

4 – انتهای نخی که داخل فنجان است را گره بزنید. وقتی کارتان تمام شد، نخ را محکم بکشید تا گره در پایین قوطی قرار گیرد. اگر نمی توانید آن را فقط با یک گره نگه دارید، می توانید نخ را دور تکه کوچکی از خلال دندان ببندید.

چگونه یک تلفن بی سیم درست کنیم ــ راهنمای قدم به قدم تصویری

5- انتهای یکپارچه رشته را از پایین قوطی یا فنجان دیگر قرار دهید. مثل قبل گره بزنید و نخ را محکم بکشید.

6 – انتهای باز یک قوطی را روی گوش خود قرار دهید و از همراهتان بخواهید که در انتهای باز قوطی دیگر صحبت کند. تا جایی که می توانید رشته را محکم کنید. اگر آن را به درستی ساخته اید، باید صحبت دوست خود را بشنوید، حتی اگر یک تکه ریسمان بلند باشد. سپس، در حالی که دوست شما گوش می دهد، صحبت کنید.


عضویت در اینستاگرام باغستان نیوز فراموش نشود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا