ورزشی

ترکیب رسمی تیم ملی فوتبال ایران با بلغارستان در بازی دوستانه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب رسمی تیم ملی فوتبال ایران با بلغارستان در بازی دوستانه مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ترکیب رسمی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بلغارستان

علیرضا بیرانوند- مرتضی پورعلی گنجی- شجاع خلیل زاده -رامین رضاییان – احسان حاج صفی- سعید عزت اللهی- احمد نوراللهی – سامان قدوس – علیرضا جهانبخش – محمد محبی- مهدی طارمی

ترکیب تیم ملی ایران برابر بلغارستان
ترکیب تیم ملی ایران برابر بلغارستان

در فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران از سردار آزمون، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مهدی قائدی خبری نیست. اولی به خاطر مصدومیت و ناآمادگی، دومی به دلیل تنبیه انضباطی و سومی ظاهراً به دلایل فنی غایب است. در این شرایط ترکیب تیم ملی حداقل سه تغییر خواهد داشت.

در غیاب کنعانی‌زادگان و با مصدومیت مجید حسینی انتظار می‌رود که مرتضی پورعلی‌گنجی در قلب دفاع ثابت باشد و از بین شجاع خلیل‌زاده و روزبه چشمی یک نفر کنار او بازی کند.

رامین رضاییان و احسان حاج‌صفی موقعیت تثبیت‌شده‌ای در دفاع راست و چپ دارند. در خط میانی سعید عزت‌اللهی احتمالاً دوباره بازی خواهد کرد و احمد نوراللهی و سامان قدوس هم در بازگشت به تیم ملی شانس بازی دارند.

علیرضا جهانبخش که فینال تورنمنت کافا را به خاطر مصدومیت از دست داد احتمالاً همراه محبی دو هافبک کناری تیم ملی خواهند بود.
شهریار مغانلو بعد از غیبت در تورنمنت کافا می‌تواند به جای آزمون دوباره در نوک حمله بازی کند.

رضا اسدی، همبازی مغانلو در سپاهان هم به نظر می‌رسید شانس خوبی برای بازی مقابل بلغارستان داشته باشد، ولی به اردوی تیم اصفهانی برگشت تا برای بازی دوستانه مقابل زنیت به روسیه برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا