پرسپولیسورزشی

کریستیانو رونالدو غایب بزرگ النصر مقابل پرسپولیس | شانس در خانه قرمزها را زد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره کریستیانو رونالدو غایب بزرگ النصر مقابل پرسپولیس | شانس در خانه قرمزها را زد مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

آیا کریستیانو رونالدو در بازی مقابل پرسپولیس غایب است؟

گفته می‌شود یکی از شرکتهای طرف قرارداد کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر در امور بیمه ای، به او توصیه کرده که به ایران نیاید چون ممکن است این مساله برای او مشکلاتی ایجاد کند.

نگرانی‌های امنیتی چون هجوم هواداران فوتبال به رونالدو برای گرفتن سلفی و عکس و شور و اشتیاق زیاد برای دیدن او یکی از نگرانی هاست.

البته که برقراری امنیت برای حضور رونالدو به همراه تیم النصر در تهران کار نشدنی نیست و این اولین بار نیست که یک ستاره فوتبال به ایران می‌آید.

چالش دیگری که در این میان وجود دارد، مشکلی است که برای ژاوی هرناندز پیش آمد. در دوران ترامپ قانونی در آمریکا وجود داشت که شهروندان اروپایی در صورت سفر به ایران، نمی توانستند به آمریکا بروند.

هر چند گفته می‌شود با کنار رفتن ترامپ از ریاست جمهوری، قرار بوده این قانون برداشته شود، اما هنوز به صورت رسمی، خبری در این باره منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی آلن کاروالیو مهاجم دوملیتی برزیلی مدنظر پرسپولیس کیست؟ + فیلم گل های او

بسیاری از طرفداران کریستیانو رونالدو در ایران منتظر این خبر بودند که او همراه با جورجینا به تهران بیاید و این مساله را در بخش کامنت پستهای همسر رونالدو هم به اطلاع او رسانده بودند! اما هنوز تکلیف رونالدو مشخص نیست چه برسد به اینکه او بخواهد همسرش را هم به ایران بیاورد.

این خبر البته هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما بدون شک، مهمترین جذابیت بازی پرسپولیس و النصر، تقابل دوباره علیرضا بیرانوند با کریس رونالدو بود و حالا باید منتظر ماند و دید که کریستیانو رونالدو تیم النصر را در مقابل پرسپولیس همراهی می کند یا خیر.

کانال باغستان نیوز در ایتا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3 دیدگاه ها

  1. تیم النصر انقد هزینه نکرده که بخاد رونالدو رو بازی نده کلا رونالدو رو به خاطر باشگاههای آسیا آورده اولا که بازی بدون تماشاگره بعدشم با اتوبوس میخاد بیاد و بره

    2
    2
دکمه بازگشت به بالا