استقلالپرسپولیسورزشی

ورزشگاه امام رضا مشهد برای دربی 102 چه مشکلی دارد که باید به قطر برویم؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ورزشگاه امام رضا مشهد برای دربی 102 چه مشکلی دارد که باید دست به دامن قطری ها شویم؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

چرا ورزشگاه امام رضا مشهد را برای دربی 102 مهیا نمی کنید؟

از صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی خبری مبنی بر برگزاری دربی ۱۰۲ استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر در کشور قطر سروصدای بسیار زیادی به پا کرد.

حالا سوال اینجاست که آیا کشورمان غیر از ورزشگاه آزادی که این روزها در حال مرمت و بازسازی است، ورزشگاه های مدرن دیگری ندارد؟

می توان دربی را در ورزشگاه های بسیار مجهز دیگر مثل نقش جهان اصفهان و یا استادیوم امام رضا(َع) در مشهد برگزار کرد.

مگر ما ادعای برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا را نداریم؟ یا فقط به یک استادیوم آزادی دل بسته ایم و آن هم تکلیفش همچنان مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

بازی دربی ۱۰۲ پرسپولیس و استقلال در قطر تکذیب شد

این ایده که می توان دربی جذاب تهران را هر دفعه در یک شهر برگزار کرد. تا بتوانیم ورزشگاه هایمان را محک بزنیم و ببینیم آیا می توانیم از پس مسابقات مهم بربیاییم یا خیر؟

جزییات برگزاری دربی 102 در قطر با بلیت دلاری!!

مهدی تاج در سفر اخیر خود به قطر با رئیس فدراسیون این کشور دیدار و درباره برگزاری دیدار پرسپولیس و استقلال در قطر رایزنی کرد.

 آنچه مدیران پرسپولیس و استقلال و فدراسیون را مجاب به چنین کاری کرده، مسائلی مانند عدم تخصیص حق پخش تلویزیونی و احتمال برگزاری بازی بدون تماشاگر به واسطه تعمیراتی است که در ورزشگاه آزادی در حال انجام گرفتن است.

 سازمان لیگ و فدراسیون ایران در انتظار اعلام زمان از سوی فدراسیون فوتبال قطر هستند تا بلافاصله زمان برگزاری دربی ۱۰۲ را مشخص کنند.

 گفته شده قیمت در نظر گرفته شده برای بلیت این مسابقه ۱۰۰ دلار است هر چند ممکن این رقم تغییر کند. با توجه به حضور پرشمار ایرانی‌ها در قطر پیش بینی می‌شود ورزشگاه پُر شود.

احتمال برگزاری دربی تهران در ورزشگاه فینال جام جهانی

صبح امروز در یکی از برنامه‌های تلویزیون بحث احتمال برگزاری دیدار پرسپولیس و استقلال با حضور در تماشاگران در کشور قطر مطرح شد.

البته این طرحی است که حدود ۲ ماه قبل مدیران ۲ باشگاه به رئیس فدراسیون فوتبال ارائه و به وی اعلام کردند در صورت فراهم نشدن حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای دربی، بهتر است این مسابقه در کشور میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور تماشاگران و استفاده از VAR برگزار شود که درآمدهای مناسبی را نیز برای ۲ باشگاه به همراه دارد.

تاج نیز در نشست اخیر خود با شیخ حمد، رئیس فدراسیون قطر این بحث را در میان گذاشت که البته مورد استقبال او نیز قرار گرفت و حتی رئیس این فدراسیون به همتای ایرانی‌اش گفته است: مهدی، ورزشگاه لوسیل(میزبان فینال جام جهانی و جام ملت‌ها) را برای این بازی کنار می‌گذارم.

هرچند این بحث همچنان در قالب طرح باقی مانده اما تاج پس از بازگشت خود به ایران درموردش نشستی را با علی خطیر، مدیرعامل استقلال و رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس نیز برگزار کرده است.

از طرفی ظاهرا قیمت بلیت این بازی حدود ۱۰۰ دلار در نظر گرفته شده است و در صورت فراهم بودن تمام شرایط برای میزبانی قطری‌ها باید به زودی فدراسیون این کشور زمان مدنظرش را برای میزبانی از دربی پایتخت اعلام کند تا طرفین به جمع‌بندی نهایی برسند.

با این تفاسیر باید دید آیا طرح مذکور شکل عملیاتی نیز به خودش می‌گیرد؟

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا