پرسپولیسورزشی

جدیدترین اخبار پرسپولیس امروز شنبه 18 شهریور 1402

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره جدیدترین اخبار پرسپولیس امروز شنبه 18 شهریور 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

جدیدترین اخبار پرسپولیس 18 شهریور 1402

در این مطلب درباره شایعه برکناری رضا درویش از مدیریت باشگاه پرسپولیس، آخرین تلاش های باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی، بازگشت یاسین سلمانی به تمرینات و آخرین وضعیت مصدومیت علیرضا بیرانوند برای شما اخباری را گفته ایم.

شایعه برکناری رضا درویش از مدیریت باشگاه پرسپولیس

 خبرگزاری برنا به عنوان رسانه وزارت ورزش و جوانان معمولا خبر ابقا یا برکناری مدیران ورزشی را پس از رسمی شدن روی خروجی خود می برد و به عنوان یک خبرگزاری کاملا دولتی و وابسته به وزارت ورزش کمتر دست به گمانه زنی در این موارد می زند.

اما دو روز قبل این خبرگزاری، خبر عجیبی را روی خروجی خود قرار داده و مدعی شد به خاطر جذب نشدن مهاجم، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس «رضا درویش» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را برکنار خواهد کرد. در پایان این خیر نیز تاکید شده بود یک منبع آگاه این خبر را تایید کرده است.

انتشار این خبر موج جدیدی را در فضای رسانه ای ورزشی ایجاد کرد. آن هم در شرایطی که طبق خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس قرار بود جلسه هیات مدیره با درخواست خود رضا درویش برگزار شود. در این میان گمانه زنی رسانه وزارت ورزش در چنین مواردی بسیار نادر بوده و باید منتظر بود و دید پشت پرده انتشار این خبر چه بوده است.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی لورنتیو برانسکو دروازه بان مدنظر پرسپولیس کیست؟ + فیلم مهارت های او

آخرین تلاش های باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم

باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با 3 مهاجم خارجی است.

به گزارش باغستان نیوز، تنها چند روز دیگر تا آخرین ویرایش لیست پرسپولیس برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا زمان باقی است و باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را برای جذب یک مهاجم گلزن به کار گرفته است.

یک مهاجم از آمریکای جنوبی و دو مهاجم آفریقایی طرف مذاکره هستند و باشگاه به دنبال آن است رقم پیشنهادی این بازیکنان را به سقف هزینه های خود نزدیک کند.

باید منتظر بود و دید درنهایت پرسپولیس در آستانه بازی بزرگ مقابل النصر بالاخره موفق به جذب مهاجم خواهد شد یا نه.

بازگشت یاسین سلمانی به تمرینات پرسپولیس

ملی‌پوش پرسپولیس که در تیم ملی المپیک ایران حضور دارد، برای حضور در بازی با النصر به تمرینات باز می‌گردد.

بازگشت یاسین سلمانی به تمرینات پرسپولیس
بازگشت یاسین سلمانی به تمرینات پرسپولیس

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یاسین سلمانی پس از همراهی تیم ملی المپیک ایران در مرحله مقدماتی و انجام بازی سوم برابر ازبکستان، از ۲۲ شهریور به تمرینات پرسپولیس باز می‌گردد تا برای بازی با النصر از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

محمد مهدی احمدی مدافع جوان و آماده پرسپولیس نیز در تیم ملی امید حضور دارد.

اعلام جزئیات آسیب‌دیدگی بیرانوند

پزشک پرسپولیس درباره آسیب‌دیدگی دروازه‌بان ملی پوش این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

اعلام جزئیات آسیب‌دیدگی بیرانوند
اعلام جزئیات آسیب‌دیدگی بیرانوند

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند بعد از آسیب‌دیدگی در بازی دوستانه تیم ملی مقابل بلغارستان در دقیقه ۲۳ تعویض شد و بلافاصله زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی قرار گرفت.
دکتر علیرضا حقیقت، در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند اظهار کرد: برای مشخص شدن میزان مصدومیت بیرانوند، او عصر دیروز برای انجام MRI اعزام و پس از ارسال پاسخ مشخص شد که کشاله پای چپ او دچار کشیدگی گرید ۲ شده که درمانش بین دو تا سه هفته به زمان نیاز دارد.
او ادامه داد: امروز هم برای او سونوگرافی و تزریق در محل آسیب انجام شد و سعی ما بر این است که بیرانوند هرچه زودتر به تمرینات گروهی بازگردد.

ارسال MRI علیرضا بیرانوند به آمریکا

ام آر آی علیرضا بیرانوند به آمریکا فرستاده شد.

به گزارش باغستان نیوز، وضعیت علیرضا بیرانوند نگران کننده است و به همین دلیل طبیعی است کادر پزشکی پرسپولیس تمام تلاش خود را برای رساندن این دروازه بان ملی پوش به شرایط ایده آل بدنی به کار گیرد.

در همین ارتباط خبرهای دریافتی از مجموعه تیم و برخی بازیکنان ملی پوش حکایت از آن دارد کادر پزشکی پرسپولیس جواب MRI علیرضا بیرانوند را برای یکی از پزشکان متخصص و خبره در کشور آمریکا ارسال کرده تا تشخیص این پزشک متخصص را نیز در مورد شرایط بیرو به پرونده این بازیکن اضافه کند.

پس از گرفتن پاسخ نهایی این پزشک، تمرینات فیزیوتراپی بیرانوند به شکل تخصصی تری از سوی کادر پزشکی پرسپولیس انجام خواهد شد.

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا