پرسپولیسورزشی

بارقه های امید برای حضور علیرضا بیرانوند در بازی النصر در دل هواداران شکوفا شد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بارقه های امید برای حضور علیرضا بیرانوند در بازی النصر در دل هواداران شکوفا شد مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

آیا علیرضا بیرانوند به زور آمپول به بازی النصر عربستان می رسد؟

حضور دروازه‌بان خارجی در پرسپولیس منتفی است. یکی از نزدیکان باشگاه در این مورد به همکار ما گفت: شایعه حضور دروازه‌بان خارجی صحت ندارد و ما کاملا امیدواریم بیرانوند به بازی ۲۸ شهریور برسد.

البته این احتمال ضعیف وجود دارد که بیرانوند به زور آمپول برسد اما سوال اینجاست که اگر او در جریان بازی دوباره مصدوم شود تکلیف چیست؟

به هر حال یحیی گل محمدی باید به گلر جوانش یعنی امیررضا رفیعی اعتماد کند و چاره دیگری وجود ندارد. این در حالی است که بسیاری از کارشناسان می‌گویند پرسپولیس حتما باید در این فاصله کوتاه یک دروازه‌بان ذخیره مناسب بخرد.

بیشتر بخوانید:

کدام دروازه بان جایگزین علیرضا بیرانوند در بازی النصر عربستان خواهد شد؟

باشگاه پرسپولیس به طور رسمی اعلام کرد که بیرانوند به النصر نمی رسد

بازی تیمهای پرسپولیس ایران و النصر عربستان ۲۸ شهریور برگزار می‌شود و به هر حال حضور بیرانوند در این بازی ریسک بسیار بزرگی محسوب می‌شود

اما باید دید اساسا پزشکان می‌توانند او را به زور آمپول هم که شده به بازی برسانند؟آنچه مسلم است هواداران پرسپولیس به شدت نگران وضعیت دروازه تیمشان هستند.

گفتنی است شاید این ترفند باشگاه پرسپولیس برای بازی النصر عربستان است که می خواهد اخبار ضد و نقیضی درباره حضور علیرضا بیرانوند در این بازی بدهد.

خرید پیراهن ورزشی پرسپولیس

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

لطفا در مورد سایز و اندازه خود دقت کنید

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا