پرسپولیسورزشی

نقطه ضعف النصر برای پرسپولیس آشکار شد | پرسپولیس می تواند النصر را چهارتایی کند!

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نقطه ضعف النصر برای پرسپولیس آشکار شد | پرسپولیس با این روش النصر را چهار تایی می کند! مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

آیا پرسپولیس می تواند از روی نقطه ضعف النصر به برتری برسد؟

 پرسپولیس در شرایطی باید به مصاف النصر برود که انتظار می‌رود دو سنگربان جوان در دروازه هر دو تیم قرار بگیرند. مصدومیت بیرانوند سبب شده گل‌محمدی یکی از گلرهای جوان تیمش را در ترکیب قرار بدهد و دوری طولانی مدت اوسپینا نیز سبب شد تا نواف العقیدی در دروازه تیمش سعودی بدرخشد.

اما در دیدار دوستانه عربستان و کاستاریکا، سنگربان جوان سعودی‌ها عملکرد بسیار ضعیفی را در دروازه تیمش داشت و یک روز فاجعه‌بار را تجربه کرد و البته خوش‌شانس بود که تیم ملی کشورش روی اشتباهات ویران‌کننده‌اش، گل‌های بیشتری را دریافت نکرد.

بیشتر بخوانید:

دومین بازیکن مصدوم پرسپولیس بازی النصر را از دست داد | دست یحیی خالی شد

النصر با ستاره‌هایی مثل رونالدو، مانه، لاپورت، بروزوویچ و اوتاویو (که البته شاید مدافع اسپانیایی در لیست آسیایی حضور نداشته باشد) به مصاف پرسپولیس خواهد آمد و همین موضوع نگرانی پرسپولیسی‌ها را بیشتر کرده است.

هرچند النصر ستاره‌های باکیفیتی به خصوص در خط میانی و خط حمله در اختیار دارد ولی به همان اندازه که در بخش هجومی خوب هستند، در کارهای دفاعی هم ضعف دارند.

موضوعی که آن را در بازی‌های اخیر خود در لیگ عربستان هم نشان دادند.ضعف اصلی النصر اما درون دروازه این تیم است.

گلر اصلی النصر داوید اوسپینا گلر سرشناس کلمبیایی است که سابقه بازی در تیم‌هایی مثل آرسنال و ناپولی را در کارنامه دارد.

با این حال با توجه به محدودیت حضور بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا، اوسپینا از لیست آسیایی این تیم کنار گذاشته شده و نواف العقیدی گلر اصلی النصری‌ها خواهد بود.

گلر جوانی که تجربه زیادی ندارد و به شدت هم گلر ضعیفی است.این گلر که ملی پوش هم به حساب می آید در بازی دوستانه عربستان که با شکست این تیم مقابل کاستاریکا همراه بود،

ضعیف ترین بازیکن زمین شناخته شد و روی گل‌های حریف هم کاملا مقصر بود. او در طول بازی اشتباهات زیادی داشت و نشان داد گلر مطمئنی نیست.

این دروازه‌بان هم خروج‌های بدی دارد و هم به شدت دوضرب‌گیر است. اگر بازیکنان پرسپولیس کمی دقت کنند، باز کردن دروازه او کار زیاد سختی نخواهد بود.

ضعف در خط دفاعی النصر و کیفیت پایین گلر این تیم، نکته امیدوارکننده ای برای پرسپولیسی‌ها می باشد.

شاگردان گل محمدی اگر بتوانند در کارهای دفاعی خوب عمل کنند و اجازه گلزنی به مهاجمان سرشناس حریف را ندهند، می توانند دروازه النصر را باز کنند و نتیجه خوبی بگیرند

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا