پرسپولیسورزشی

ماریا گارسیا همسر فیلیپه کایسدو کیست؟ | پیج اینستاگرام زن کایسیدو چیست؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ماریا گارسیا همسر فیلیپه کایسدو کیست؟ | پیج اینستاگرام زن کایسیدو چیست؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

بیوگرافی ماریا گارسیا همسر فیلیپه کایسدو چه کسی است؟

فیلیپه کایسدو بمب نقل و انتقالات پرسپولیس بود. همسر او ماریا گارسیا، مدل اسپانیایی و اینفلوئنسر است که از سال 2015 با کایسدو ازدواج کرده و آنها یک فرزند دختر هم دارند.

فیلیپه کایسدو بازیکن اهل اکوادور که قرار بود به پرسپولیس بیاید به دلیل فحاشی و توهین های هواداران پرسپولیس به همسرش تصمیم گرفت که از آمدن به ایران منصرف شود و قید پرسپولیس را بزند.

بیوگرافی ماریا گارسیا همسر فیلیپه کایسدو
بیوگرافی ماریا گارسیا همسر فیلیپه کایسدو

ماریا گارسیا همسر فیلیپه کایسدو نیز اعلام کرد که میخواهد از باشگاه پرسپولیس به علت اهانت و توهین های جنسی بعضی از هوادارنماها شکایت بکند که اگر این اتفاق بیافتد بدون شک تبعات بدی برای این تیم خواهد داشت علاوه بر آن آبروی فرهنگی ایران خواهد رفت چرا که در رسانه های دنیا منعکس خواهد شد.

همسر فیلیپه کایسدو به شدت از هواداران پرسپولیس شاکی است چرا که کامنت های بسیار زشتی در پیج اینستاگرام او درج کرده اند و او و فیلیپه کایسدو  هم با استفاده از گزینه ترجمه انها را خوانده است.

فیلیپه کایسدو هم با این شرایط حاضر نشد به ایران بیاید و عطایش را به لقایش بخشید. حالا هواداران پرسپولیس فکر می کنند که این فحاشی ها کار استقلالی ها بوده است و می خواهند جبران کنند.

آن ها می خواهند به پیج همسر گوستاوو بلانکو بروند و این عمل هوادارنماها را به نوعی تلافی کنند و با کامنت گذاشتن او را تهدید کنند.

آیا باید واقعا با این حرکات به دور از انسانیت ، رفتارهایمان را به جهانیان اینگونه نشان دهیم؟

پیج اینستاگرام ماریا گارسیا : https://www.instagram.com/thisislilma/

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. این هم فتنه دیگر خاندان های سلطنتی و ثروتمند کافران یهودی فراماسونری هست. مرگ بر کافران یهود فراماسونری و ایلومیناتی و صهیونیسم جهانی

دکمه بازگشت به بالا