ورزشی

نصب برنامه های بله و ایتا توسط رونالدو سوژه عام و خاص شد!

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نصب برنامه های بله و ایتا توسط رونالدو سوژه عام و خاص شد! مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

شوخی های بامزه با نصب برنامه های بله و ایتا توسط رونالدو

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این چند روز دستخوش شوخی نه چندان خوشایند وزیر گردشگری شده است.

ضرغامی در گفتگویی اعلام کرده بود که به رونالدو سیمکارت بدون فیـــلتر نخواهد داد و باید برای تماس با زن و بچه‌اش با برنامه های بله و ایتا اقدام نماید.

همین صحبت ها باعث شد تا حاشیه ها و جنجال هایی در شبکه‌های اجتماعی رخ بدهد و او را سوژه خنده و تسمخر قرار بدهند.

رضا رشیدپور در یک نوشته ای کنایه ای به ضرغامی زد و اینطور گفت:

رونالدو جان، برای دانلود ایتا از گوگل پلی، vpn روشن کن. برای خود ایتا، خاموش. برای توییتر روشن کن ولی برای خرید بسته نت، خاموش. اگه واتس‌آپ می‌خوای باید روشن کنی ولی‌ اگه کار بانکی داشتی، خاموش. برای اینستا باید روشن کنی ولی روبیکا نمی‌خواد. شارژر هم بیار. vpn باطری می‌خوره.
استوری رضا رشیدپور درباره سفر رونالدو به ایران
استوری رضا رشیدپور درباره سفر رونالدو به ایران

رونالدو ایتا نصب کرد!

رونالدو ایتا رو نصب کرد
رونالدو ایتا رو نصب کرد

محمدرضا عابدی:

ما برای کمتر از دو روز پذیرایی از #رونالدو اینطور سرگیجه گرفته‌ایم و داریم به در و دیوار می‌زنیم، اما کشوری در همسایگی‌مان ترتیب اقامت دایمی او و اهل و عیالش را داده و نگران چیزی هم نیست. یک شیر پاک خوره پیدا می‌شود این فاصله بعید را برای‌مان توضیح بدهد؟!

نادری:

سلام دوستان، من کریستیانو رونالدو هستم، می‌خوام تجربه سفرم به تهران رو باهاتون به اشتراک بذارم: وقتی قیمت هتل‌های تهران رو دیدم، واقعاً شوکه شدم! فکر کنم اگه دوباره بیام #ایران، شبا رو تو ماشینم می‌خوابم، چون #اقامت ارزان‌تر میشه

آذری جهرمی:

هر خارجی که به ایران سفر می‌کند، میتواند از خدمات رومینگ بهره برد. در حالت رومینگ اینترنت او از طریق کشوری که سیم کارت او را صادر کرده است راهیابی می‌شود که فاقد فیلترینگ است. لذا دغدغه‌مند و نگران فیلترشکن پیام رسان بازیکنان مطرح فوتبال در مدت اقامت در ایران نباشند.
به جای آن توصیه میکنم کسانی که مسئولیت دارند به فکر مصیبت مردم ایران برای دسترسی به شبکه‌های اجتماعی باشند”.
توییت آذری جهرمی
توییت آذری جهرمی

استوری بازیگر سریال نون خ خطاب به رونالدو

حمیدرضا آذرنگ نوشت: آقای رونالدو؛ لطفا وقتی به ایران رسیدی و اینترنت نامحدود را دریافت کردی، جای هشتاد میلیون نفر صاحبان سرزمینی که همه زندگی شان، حتی نفس کشیدنشان محدود است به حدود رنج، ذوق کن!

ضرغامی:

خبرنگاران پرسیدند: «تکلیف سیم‌کارت #رونالدو چی میشه؟» گفتم: «میتونه #بله و #ایتا رو نصب کنه و به خانواده و بچه محل‌هاش هم بگه نصب کنن. هیچی دیگه، ارتباط‌شون برقرار میشه!» بد گفتم؟

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا