ورزشی

خلاصه و نتیجه بازی اینتر مقابل میلان در هفته چهارم فصل 2024-2023

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره خلاصه و نتیجه بازی اینتر مقابل میلان در هفته چهارم سری آ فصل 2024-2023 لیگ فوتبال ایتالیا شهراورد و دربی اینترمیلان برابر آ.ث میلان مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

خلاصه بازی اینتر مقابل میلان

منبع ویدیوی نتیجه اینتر و میلان: ورزش3

نتیجه بازی اینترمیلان برابر آ.ث‌میلان

اینتر و میلان برای صد و هفتاد و نهمین بار در تاریخ سری آ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با حساب 5-1 به سود اینتر به پایان رسید. شاگردان اینزاگی در این بازی نسبت به میلان کاملا برتر بودند و برای دیگر تیم‌های مدعی سری آ هم حسابی خط و نشان کشیدند.

بازی در همان شروع نیمه اول جذاب دنبال می‌شود و افعی‌ها با میختاریان در دقیقه 5 به گل می‌رسند. بازیکنان میلان به داور بازی بسیار معترض هستند و معتقد هستند که قبل از گل خطا روی بازیکنان این تیم روی داده است. بازیکنان اینتر پس از گلی که به ثمر رسانده‌اند نیز بازی خوبی از خود به معرض نمایش گذاشته‌اند و کنترل توپ و میدان را در اختیار دارند. در دقیقه 25 ضربه ایستگاهی اینتر توسط دی مارکو به بالای دروازه می‌رود تا بازی همچنان با یک گل به سود افعی‌ها دنبال شود. حرکت زیبا و تمرین شده بازیکنان میلان در دقیقه 31 که کمک داور بازی پرچم خود را به اعلام آفساید بلند کرد. یک دقیقه بعد، ضربه تئو هرناندز به شکل فوق‌العاده خطرناکی از کنار دروازه زومر بیرون رفت. شاگردان پیولی به دنبال جبران گل خورده هستند. توپ و میدان کاملا در اختیار بازیکنان روسونری است و باید دید که آیا اینتر می‌تواند تا پایان این نیمه دروازه خودش را بسته نگه دارد؟ چه گلی! چه گلی! یک گل فوق‌العاده از مارکوس تورام. در دقیقه 38 و در حالی که بازیکنان میلان غرق در حمله بودند، در یک ضد حمله، افعی‌ها توسط مارکوس تورام، به زیبایی هرچه تمام‌تر به گل می‌رسند. چه بازی محشری. اینتر 2 میلان 0. در وقت‌های اضافه نیمه اول بازیکنان میلان صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ضربه ژیرو با فاصله از بالای دروازه زومر بیرون می‌رود. این بازی زیبا در نیمه اول با برتری 2-0 اینتر برابر میلان به پایان می‌رسد.

بازی در نیمه دوم با سوت سیمونه سوتزا شروع می‌شود. بازیکنان میلان به دنبال جبران گل خورده پا به زمین گذاشته‌اند. اما تا اینجا که دقیقه 55 بازی است، بازیکنان اینتر بازی خوب و منطقی از خود به معرض نمایش گذاشته‌اند و می‌خواهند روی ضدحملات زهرآگین‌شان همانند گل دوم دروازه اینتر را باز کنند. گل توسط ستاره میلان؛ رافائل لیائو. دقیقه 58 رافائل لیائو در محوطه جریمه اینتر صاحب موقعیت می‌شود و دروازه زومر را باز می‌کند. این اولین گل میلانی‌ها در پنج دربی اخیر است. دقیقه 67 ضربه محکم کارلوس آگوستو را منیان به خوبی دفع می‌کند. دبل هنریک میختاریان در دقیقه 69. دفاع روسونری فاجعه تمام عیار است و نفوذ عالی میختاریان با ضربه خوب او نتیجه را 3-1 به سود اینتر می‌کند. دقیقه 78 داور در سوت خود به نشانه اعلام ضربه پنالتی به سود اینتر می‌دمد. هاکان چالهان اوعلو پشت ضربه پنالتی می‌ایستد و برخلاف جهت منیان توپ را محکم به تور دروازه میلان می‌چسباند. اینتر 4-1 میلان. عطش گلزنی بازیکنان اینتر با وجودی که با سه گل اختلاف جلوتر هستند، از بازیکنان میلان بیشتر است. داور 5 دقیقه وقت اضافه اعلام می‌کند. بازیکنان میلان به دنبال کم کردن این نتیجه هستند. بازهم یک ضد حمله محشر دیگر از افعی‌ها. داویده فراتزی، خرید جدید این فصل اینتر گل پنجم تیمش را در دقیقه 3+90 به ثمر رساند. تمام؛ بازی با نتیجه 5-1 به سود اینتر به پایان رسید.

اطلاعات مسابقه اینتر و میلان

  • تورنومنت: سری آ / هفته چهارم فصل 2024-2023
  • زمان برگزاری: شنبه 16 سپتامبر 2023 (25 شهریور 1402) / ساعت 19:30 به وقت تهران
  • محل برگزاری: میلانو / استادیوم جوزپه مه آتزا
  • داور: سیمونه سوتزا
  • گلزنان اینتر: هنریک میختاریان (5 و 69)، مارکوس تورام (38)، هاکان چالهان اوعلو (79)، داویده فراتزی (3+90)
  • گلزن میلان: رافائل لیائو (58)

ترکیب ابتدایی اینتر و میلان

اینتر (2-5-3): زومر | دارمیان، آچربی، باستونی | دومفریز، بارلا، چالهان اوعلو، مخیتاریان، دی مارکو | مارتینز، تورام

میلان (3-3-4): منیان | کالابریا، کیائر، شاو، هرناندز | ریندرس، کرونیچ، لوفتوس چیک | پولیشیچ، ژیرو، لیائو

منبع متن مطلب نتیجه اینتر و میلان: طرفداری

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا