اخبار مهم و فوریورزشی

زمان و ساعت و روز و تاریخ دیدار دو تیم استقلال و نساجی در سوپرجام

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان و ساعت و روز و تاریخ دیدار دو تیم استقلال و نساجی در سوپرجام مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

زمان دیدار دو تیم استقلال و نساجی در سوپرجام

دیدار سوپرجام سال فصل 01-1400 روز چهارشنبه 11 آبان از ساعت 16 در ورزشگاه شهیدباهنر کرمان بدون حضور تماشاگر با قضاوت بیژن حیدری برگزار می‌شود. استقلال به عنوان فاتح بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر پا به این دیدار می‌گذارد و نساجی هم قهرمان دوره قبل جام حذفی است.

دوئل «ساپینتو»- «مطهری» برای فتح نخستین جام

استقلال با 37 جام قهرمانی رسمی در سطح آسیا، ایران و تهران بیشترین تعداد جام را در فوتبال ایران کسب کرده است اما سوپرجام ایران را در ویترین افتخارات خود نمی‌بیند و قهرمانی در این مسابقه می‌تواند جای خالی این جام برای این باشگاه پر کند. نساجی هم از جمله تیم‌های باسابقه فوتبال ایران به شمار می‌آید ولی تنها جامی که در سطح اول ایران موفق به کسب آن شده است جام حذفی فصل گذشته است که با حذف استقلال به آن نایل شد. نساجی با پیروزی در این مسابقه می‌تواند افتخار دیگری به این باشگاه اضافه کند.

ریکاردو سا پینتو و حمید مطهری 2 مربی هستند که برای اولین بار در این فصل به عنوان سرمربی در فوتبال ایران فعالیت می‌کنند و در همان روزهای نخست سرمربیگری می‌توانند یک جام برای هواداران تیمشان به ارمغان بیاوردند. این دو تیم در لیگ این فصل در هفته ششم با هدایت این دو سرمربی در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که استقلال در این مسابقه به برتری 3 بر یک دست یافت. استقلال در حال حاضر در لیگ دوم است و نساجی در رده ششم جای دارد.

استقلال و نساجی در ایستگاه هجدهم

استقلال و نساجی تا قبل از دهه 60 با هم دیداری نداشتند و اولین تقابل‌های دو تیم در این مقطع به عنوان دیدارهای دوستانه شکل گرفت تا اینکه اولین بار در سال 1370 در چارچوب رقابت‌های لیگ به دیدار هم رفتند. استقلال و نساجی در مجموع 17 بازی رسمی در قالب لیگ و جام حذفی داشته‌اند که استقلال در 10 مسابقه برنده از زمین خارج شده و 7 بازی هم به تساوی انجامیده که یکی از این 7 بازی در ضربات پنالتی با برتری نساجی پایان یافته است و این تیم هنوز نتوانسته در وقت قانونی بر استقلال غلبه کند.

در 6 تقابل اخیر دو تیم در تمام رقابت‌ها 4 بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده و در 2 مسابقه استقلال با نتیجه 3 بر یک پیروز شده و باید دید که این بار تقابل دو تیم کم گل یا پر گل می‌شود.

ساپینتو به نشست مطبوعاتی پیش از سوپرجام نرسید

 نشست مطبوعاتی سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار این تیم برابر نساجی در سوپرجام ایران، لغو شد.

 کاروان تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار سوپرجام ایران امروز به کرمان سفر کرد.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال قصد داشت در محل نشست مطبوعاتی بازی با نساجی مازندران حضور پیدا کند اما استقبال هواداران این تیم به شکلی بود که در نهایت سرمربی استقلال نتوانست محل هتل را به مقصد محل برگزاری کنفرانس خبری ترک کند و در نتیجه نشست خبری وی لغو شد.

تیم فوتبال استقلال فردا راس ساعت ۱۶ در ورزشگاه باهنر کرمان و با قضاوت بیژن حیدری، در دیدار سوپرجام به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی سوپرجام

انتظار می رود که ساپینتو تیمش را با همان ترکیب ابتدایی دیدار برابر هوادار روانه میدان کند.

به گزارش “ورزش سه”، بالاخره زمان برگزاری آخرین جام باقی مانده از فصل گذشته فرا رسید. استقلال به عنوان قهرمان لیگ برتر باید به مصاف نساجی برود که توانست جام حذفی را بالای سر ببرد. قائمشهری‌ها فصل قبل و در مرحله یک چهارم نهایی از سد استقلال گذشتند و حالا آبی‌پوشان به دنبال جبران آن شکست هستند.

برای دیدار امروز، انتظار می رود که ساپینتو تیمش را با همان ترکیب دیدار برابر هوادار روانه میدان کند و تغییری را در جمع نفرات اصلی شاهد نباشیم.

* در آخرین تمرین تیم پیش از عزیمت به کرمان، سیدحسین حسینی دچار آسیب دیدگی شد که این مسئله نگرانی هایی را به همراه داشت. با این حال، مصدومیت کاپیتان استقلال جدی نیست و او امروز می تواند از ابتدا در ترکیب اصلی آبی پوشان به میدان برود.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با نساجی:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – مهدی مهدی‌پور – آرش رضاوند – مهدی قایدی – محمد محبی – ارسلان مطهری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا