اخبار مهم و فوریورزشی

ساعت بازی سپاهان و نیروی هوایی عراق امروز در مسابقه رفت لیگ قهرمانان آسیا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت زمان دقیق بازی سپاهان اصفهان ایران و نیروی هوایی عراق امروز دوشنبه 27 شهریور 1402 در مسابقه رفت هفته اول لیگ قهرمانان آسیا فصل 2023 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ساعت و زمان دقیق بازی سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق

دو تیم فوتبال سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق امروز دوشنبه 27 شهریور 1402 از ساعت 19:30 به وقت تهران اولین بازی خود را در فصل 2023 لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهند کرد.

هفته‌ اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا
بازی: نیروی هوایی عراق-سپاهان
تاریخ و زمان: دوشنبه 27 شهریور 1402 / ساعت ۱۹:۳۰
مکان: فرانسو حریری اربیل عراق
تیم داوری: ما نینگ، ژو فی، ژانگ چنگ و ژانگ لی نیز

بیشتر بخوانید:

پیش بینی نتایج تیم سپاهان اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا توسط هوش مصنوعی

تیم فوتبال نیروی هوایی عراق در این فصل از مسابقات به دنبال رقم زدن شرایط بهتری است. آنها در سال 2022 در رده سوم جدول گروه شان قرار گرفتند و در حالی این اتفاق رخ داد که همگروه آنها الشباب عربستان بود. در حال حاضر شاگردان ایوب اودیشو انگیزه بالایی برای مسابقات پیش رو دارند و قطعا می کوشند تا سه امتیاز را بدست بیاورند چراکه از امتیاز میزبانی هم برخوردار هستند. نکته منفی برای تیم عراقی غیبت عبدالکاظم است که می تواند تاثیر گذار باشد.

در سوی مقابل تیم سپاهان قرار دارد. سپاهان با ژوزه مورایس اهداف بزرگی را در آسیا دنبال می کند. آنها در بازی پیش رو می کوشند تا سه امتیاز بدست بیاورند خصوصا اینکه آنها در این مدت درگیر حواشی زیادی بوده اند. البته که ژوزه مورایس در تمام طول این مدت تلاش کرد تا تیمش را در مقابل حواشی ایمن نگه دارد اما به هرحال اسامی ای که مطرح شد و اتفاقاتی که رخ داد می تواند تاثیر زیادی روی بازیکنان بگذارد. با این حال آسیا جایی است که تیم ها بایستی با تمام توان به میدان بروند و قطعا شاگردان مورایس می کوشند با سه امتیاز و پیروزی مسابقات را آغاز کنند.

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا