ورزشیاخبار مهم و فوری

زمان دقیق بازی نساجی و بمبئی سیتی هند در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت و زمان دقیق بازی نساجی مازندران ایران و بمبئی سیتی هند امروز دوشنبه 27 شهریور 1402 در دور رفت هفته اول لیگ قهرمانان آسیا فصل 2023 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ساعت و زمان دقیق بازی نساجی ایران و بمبئی سیتی هند

دو تیم نساجی ایران و بمبئی سیتی هند امروز دوشنبه 27 شهریور 1402 از ساعت 17:30 به وقت تهران در بازی رفت هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2023 به مصاف هم می روند.

هفته‌ اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا
بازی: بمبئی سیتی-نساجی
تاریخ و زمان: دوشنبه 27 شهریور 1402 / ساعت ۱۷:۳۰
مکان: استادیوم بلوادی  

بیشتر بخوانید:

ساعت بازی سپاهان و نیروی هوایی عراق امروز در مسابقه رفت لیگ قهرمانان آسیا

وضعیت دو تیم

تیم فوتبال بمبئی سیتی هند در گروه D مسابقات قرار دارد و در اولین بازی خود در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا میزبان نساجی از ایران است.

تیم هندی در لیگ قهرمانان 2022 موفق به کسب دو پیروزی در مرحله گروهی شد اما با این حال نتوانست جواز حضور در دور حذفی مسابقات را از آن خود کند.

در حال حاضر تیم هندی اولین بازی فصل خود را نیز برگزار می کند چرا که فصل جدید مسابقات لیگ هندوستان هنوز آغاز نشده و در واقع می توان گفت از آخرین بازی رسمی بمبئی سیتی بیش از 8 هفته می گذرد.

در سوی مقابل تیم نساجی مازندران از ایران قرار دارد. این اولین حضور تیم نساجی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است و شاگردان سیدمهدی رحمتی انگیزه بسیار بالایی برای آغاز این مسابقات دارند.

نساجی در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از چهار بازی خود موفق به کسب پنج امتیاز شده است و به خوبی می داند که بایستی مسابقات آسیایی را به بهترین نحو ممکن آغاز کند.

ضمن اینکه تمام بازی های لیگ قهرمانان می تواند مشکل باشد اما بدون شک یاران رحمتی در اولین بازی خود می توانند با غلبه بر بمبئی شرایط خوبی را برای خود در جدول گروه D مسابقات مهیا کنند.

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=41735

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا