عقرب عاشق

دانلود سریال عقرب عاشق قسمت 12 دوازدهم با بازی آرمان درویش

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره دانلود قسمت 12 سریال عقرب عاشق با لینک مستقیم کامل قانونی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه کنندگی رضا محقق قسمت ۱۲ دوازدهم فیلم عقرب عاشق از پلتفرم نماوا مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

سیریوس ملاقاتی را برای بهبود وضعیت پرونده اش با وکیلش ترتیب می دهد. فرشته از بهداد می خواهد تا در ازای فاش نشدن اسرار عقرب ها با او ازدواج کند و…

قسمت 12 دوازدهم سریال عقرب عاشق

دانلود قسمت 12 سریال عقرب عاشق با کیفیت ۴۸۰p

https://upera.shop/ref/r5Xh/cj2hvv4t

 لینک دانلود قسمت ۱۲ سریال عقرب‌عاشق با کیفیت ۷۲۰p

https://upera.shop/ref/r5Xh/cj2ghouk

 دانلود قسمت دوازدهم سریال عقرب‌عاشق با کیفیت ۱۰۸۰p

https://upera.shop/ref/r5Xh/cj2fni2b

لینک دانلود سریال عقرب عاشق قسمت ۱۲ با کیفیت ۱۰۸۰hq

https://upera.shop/ref/r5Xh/cj2eietm

دانلود قسمت12 سریال عقرب‌عاشق با کیفیت bluray

https://upera.shop/ref/r5Xh/cj2eietm

لینک دانلود قسمت 12سریال عقرب‌عاشق همه کیفیت ها

https://upera.shop/ref/r5Xh/cj2bys0r

لینک دانلود قسمت های قبلی سریال عقرب عاشق – کلیک کنید

تیزر قسمت دوازدهم فیلم «عقرب عاشق»

  موضوع و خلاصه داستان سریال عقرب‌عاشق

عقرب عاشق یکی از جدیدترین آثاری است که شبکه نمایش خانگی تولید کرده اما این بار در فضایی کاملا متفاوت. این سریال که از مدتها قبل با تبلیغات فراوان جلوی دوربین رفته بود در ابتدای تابستان منتشر شد و با وجود اینکه که تنها یک قسمت از آن عرضه شده، اما توانسته مخاطب را بسیار غافلگیر کند.

عقرب عاشق در سال ۱۴۰۰ به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، شروع به تولید شد. تهیه‌کنندگی این سریال ایرانی را رضا محقق برعهده دارد و حامد افضلی و امین محمودی آن را به نگارش درآورده‌اند. ژانر این سریال درام و علمی-تخیلی است و از رمانی به نام عقرب و پروانه اقتباس شده است.

در خلاصه داستان سریال عقرب عاشق آمده است: شخصی به نام بهداد به دلیل رخدادهایی فوت می‌کند و پس از مرگ، جسد او به سردخانه منتقل می‌شود تا مراسم خاکسپاری او انجام شود، اما در هنگامی که همه چیز به پایان می‌رسد، جسد بهداد ناپدید می‌شود و پس از مدتی، او سالم و سلامت در خیابان‌های تهران دیده می‌شود، اما رفتار عجیبی دارد و به دنبال خون می‌گردد. بهداد به دنبال عقرب است و این باعث می‌شود تا داستان سریال به یک ماجرای هیجان‌انگیز و پر از رمز و راز تبدیل شود.

محمد رضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، علی صلاحی، مهران رنج بر، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، رویا جاوید نیا، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، سارا والیانی، اسد پور حمزه و بهشاد چنگیزی از بازیگران این سریال هستند. همچنین آتنه فقیه نصیری، حسین پاکدل و شقایق فراهانی در «عقرب‌عاشق» به ایفای نقش پرداختند.

این سریال جدیدترین سریال اختصاصی نماوا و محصول سی‌تلکام است و در فضایی فانتزی و عاشقانه ساخته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا