ورزشی

ساعت کشتی فرنگی امروز پنجشنبه 30 شهریور + زمان پخش

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت شروع مسابقات کشتی فرنگی امروز پنجشنبه 30 شهریور 1402 + زمان پخش کشتی گیران فرنگی کار ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان بلگراد صربستان 2023 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت شروع مسابقات کشتی فرنگی امروز

مسابقات چهار وزن اول رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان 2023 از ساعت 12 ظهر امروز پنجشنبه 30 شهریور 1402 در شهر بلگراد صربستان شروع می شود.

ورزشکاران و کشتی گیران فرنگی کار ایرانی امروز در چهار وزن 55 کیلوگرم (پویا دادمرز )، 77 کیلوگرم (محمدعلی گرایی)، 82 کیلوگرم (علیرضا مهمدی) و 130 کیلوگرم (امین میرزازاده) به روی تشک خواهند رفت

بیشتر بخوانید:

نتایج کشتی فرنگی امروز پنجشنبه در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳

در وزن 55 کیلوگرم که 21 شرکت کننده دارد، پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف سابولس لوسونس از صربستان می رود. الدانیز عزیزلی قهرمان جهان از آذربایجان در گروه دادمرز حضور دارد.

در وزن 77 کیلوگرم که با حضور 46 کشتی گیر برگزار می شود، محمدعلی گرایی در دور اول با آدلت تیولیوبایف از روسیه مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف، در دور دوم با نائو کوزاکا از ژاپن روبرور می شود.

یونس امره باشار دارنده مدال برنز جهان از ترکیه و آکژول محموداف قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک از قرقیزستان در گروه گرایی قرار دارند.

در وزن 82 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان کوواسویچ از صربستان و شوهی یابیکیو دارنده مدال برنز المپیک از ژاپن می رود.

یاروسلاو فیلچاکوف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین و ماکسیم مانوکیان قهرمان اسبق جهان از ارمنستان در گروه مُهمدی حضور دارند.

در وزن 130 کیلوگرم که 31 شرکت کننده دارد، امین میرزازاده در دور نخست به مصاف ادوارد سوقومونیان از برزیل می رود و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور دوم با برنده کشتی میان ویشنویتسکی از اوکراین و اوکومورا از ژاپن پیکار می کند.

اوسکار پینو هیندز دارنده مدال های نقره و برنز جهان از کوبا در گروه میرزازاده حضور دارد و رضا کایالپ قهرمان جهان و دارنده مدال های نقره و برنز المپیک از ترکیه در بالای جدول حضور دارد و تا دیدار فینال با نماینده کشورمان روبرو نخواهد شد.

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا