ورزشی

رونالدو دوباره به ایران می آید | خبر خوش به هواداران رونالدو

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره رونالدو دوباره به ایران می آید | خبر خوش به هواداران رونالدو ایرانیان  مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

آیا کریستیانو رونالدو دوباره به ایران می آید؟

 استقبال باشکوه ایرانیان از کریستیانو رونالدو از فرودگاه تا هتل در سایت های خبری ایران و خارج از کشور بازتاب فراوانی داشت.

البته بعضی از صحنه ها و تصاویر از استقبال تیم النصر به مذاق خیلی ها خوش نیامد و برخی آن را آبروریزی نامیدند.

به هر حال هر چه بود اینکه باشگاه النصر و خود رونالدو از سفر به ایران لذت بردند و در پست های اینستاگرام از مهمان نوازی ایرانیان تعریف کرده بودند.

حالا برای برخی از هواداران و طرفداران این بازیکن بلندآوازه پرتغالی سوال پیش آمده است که آیا ممکن است دوباره او را در ایران ببینید یا خیر؟

در جواب باید بگوییم بله این احتمال وجود دارد که رونالدو دوباره به ایران بیاید. با ۲ احتمال و شرایط این بازیکن النصر به کشورمان خواهد آمد:

1- اگر تیم النصر از گروه مقدماتی خود به دور بعدی صعود کند و یکی از باشگاه های نساجی یا سپاهان هم به مرحله بعد صعود کند و این دو تیم به مصاف هم بروند، دوباره رونالدو را در ایران خواهیم دید این بار مقابل نساجی یا سپاهان

2- بنا بر قولی از رئیس فیفا احتمالا تیم منتخب جهان به ایران برای برگزاری یک بازی دوستانه خواهد آمد. اگر فرض کنیم کریستیانو رونالدو در لیست منتخب جهان قرار بگیرد باز هم او را در این مرز و بوم نظاره گر خواهیم بود.

ناگفته پیداست که مسئولین باید راهکارهایی برای استقبال آبرومندانه و باشکوه دیگری در نظر بگیرند و این هرج و مرجی که در بدو ورود تیم النصر چند روز پیش مشاهده کردیم دیگر نباشد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا