گوناگون

علت فوت باب ساجت کمدین محبوب تلویزیونی چه بود؟

باب ساجت کمدین آمریکایی در سن 65 سالگی درگذشت

به گفته مقامات فلوریدا، باب ساجت، بازیگر کمدین که برای بازی در نقش پدر مجرد محبوبش دنی تانر در سریال کمدی “فول هاوس” و به عنوان مجری  “خنده دارترین ویدئوهای خانگی آمریکا” شناخته می شود، درگذشت. او 65 سال داشت.

باب ساجت کمدین آمریکایی در سن 65 سالگی درگذشت

طبق بیانیه یک کلانتر در توییتر، نمایندگان در اورنج کانتی، فلوریدا، یکشنبه در مورد یک “مرد بی پاسخ” در اتاق هتل در Ritz-Carlton در اورلاندو تماس گرفتند و Saget را مرده یافتند. کارآگاهان “در این پرونده هیچ نشانه ای از بازی بد یا مصرف مواد مخدر” پیدا نکردند.

ساجت به عنوان بخشی از تور کمدی منفی خود در فلوریدا حضور داشت. پس از استقبال گرم تماشاگران از کنسرت های او در جمعه در اورلاندو و شنبه در منطقه تفریحی ساحل پونته ودرا، او به صورت آنلاین جشن گرفت.

او شنبه در اینستاگرام پست کرد: “من به کمدی بازگشته ام مانند زمانی که 26 سال داشتم. فکر می کنم دارم صدای جدیدم را پیدا می کنم و هر لحظه آن را دوست دارم.”

کمدین‌های دیگر و دوستان ساجت را نه تنها به خاطر هوش، بلکه به خاطر مهربانی‌اش تحسین کردند.

جان استاموس که در سریال «فول هاوس» با ساجت همبازی بود، نوشت: «من شکسته‌ام. دل‌شکسته‌ام. در شوک کامل و مطلق هستم. هرگز دوست دیگری مثل او نخواهم داشت. “بابی خیلی دوستت دارم.”

Candace Cameron Bure بازیگر نقش دختر ساجت در سریال Full House گفت: “من هیچ حرفی ندارم. باب یکی از بهترین انسان هایی بود که در زندگی ام می شناختم. من او را بسیار دوست داشتم.”

ریچارد لوئیس بازیگر در توییتر نوشت: «در یک تجارت بی‌رحمانه، او از نظر تاریخی نه فقط خنده‌دار، بلکه مهم‌تر از آن یکی از مهربان‌ترین انسان‌هایی بود که در زندگی حرفه‌ای‌ام دیدم.

در بیانیه ای یکشنبه، اعضای خانواده ساجت گفتند که آنها “تأیید می کنند که باب محبوب ما امروز درگذشت… غمگین هستند… اگرچه ما در این زمان از حریم خصوصی درخواست می کنیم، از شما دعوت می کنیم تا در یادآوری عشق و خنده باب به ما بپیوندید. به دنیا.”

ساجت استندآپ طرف مقابل خود را با آنچه که در مستند «اشراف‌سالاران» در سال 2005 به یک اثر بسیار مطرح تبدیل شد – که در آن 100 کمیک کثیف‌ترین شوخی جهان را به تصویر می‌کشید – نشان داد که حس شوخ طبعی کثیف او را آشکار کرد.

در تلویزیون شبکه مخفی ماند، هم به عنوان مجری طولانی مدت «خنده دارترین ویدیوهای خانگی آمریکا» و هم به عنوان بیوه و پدر سه دختر جوان در «فول هاوس»، کمدی کمدی ABC که همچنین برای دوقلوهای اولسن، مری کیت، شهرت پیدا کرد. و اشلی زمانی که اولین بار در سال 1987 عرضه شد.

محبوبیت این سریال نتوانست منتقدان را منصرف کند، برخی آن را غیر واقعی و برخی دیگر آن را غیرواقعی خواندند. ساجت، همان‌قدر که در یک مصاحبه دوست‌داشتنی بود و روی صفحه‌های تلویزیون بود، خفت‌آجر را به سختی گرفت.

او در مصاحبه ای با آسوشیتد پرس در سال 2001 گفت: “”فول هاوس” یک نوع نمایش دوست داشتنی بود اما آشکارا فراتر از آن بود.

در آن سال، ساجت در کمدی کوتاه مدت کوتاه «بالا بردن پدر» بازی یک پدر بیوه را با بچه‌های جذاب بازی کرد.

او گفت که بارها و بارها درباره عادت خود به بازی کردن بیوه‌های کمدی کم‌کم سؤال می‌پرسید و پاسخی آماده داشت: “(کوین) کاستنر سه، چهار فیلم بیسبال می‌سازد و این اشکالی ندارد. دلیل من این است.

او در طول سال‌ها گهگاه روی کارگردانی تمرکز می‌کرد، از جمله روی «ذهن مرد متاهل» شبکه HBO و فیلم «کار کثیف» از نورم مک‌دونالد.

او به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان فیلم تلویزیونی «برای امید» در سال 1996، که بر اساس نبرد خواهر فقیدش، گی، با بیماری اسکلرودرمی بافتی ساخته شده بود، مورد تحسین قرار گرفت و درخواست افزایش حمایت فدرال از بودجه تحقیقاتی کرد.

او خواهرش را در پستی در ژانویه 2020 به یاد آورد و خاطرنشان کرد که او در 47 سالگی درگذشت و در آن ماه 73 سال داشت.

باب ساجت قبل از طلاق در سال 1997 دارای دخترانی به نام اوبری، لارا و جنیفر با همسر اول شری کرامر بود. او در سال 2018 با کلی ریزو ازدواج کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا