اخبار روز

علت فوت علیرضا صدرا استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت و دلیل درگذشت علیرضا صدرا استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و نماینده محترم مردم شریف دزفول در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

علت فوت دکتر علیرضا صدرا چه بود؟

دکتر “علیرضا صدرا”، استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دار فانی را وداع گفت.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ایسنا، این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و رییس اندیشکده سیاست مرکز الگوی اسلامی پیشرفت که تا چند روز گذشته در سلامت کامل در کلاس درس و جلسات دانشگاه تهران حاضر بود؛ در شب چهارشنبه ۴ آبان به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

پیکر این استاد فرهیخته  ساعت ۷:۳۰ پنجشنبه ۵ آبان از بیمارستان پیامبران در تهران به زادگاهش در شهر دزفول انتقال  یافت.

پایگاه خبری باغستان نیوز این ضایعه اندوه بار را به خانواده و اهالی علم و دانش دانشگاه تهران تسلیت عرض می‌کند.

پیام تسلیت قالیباف برای درگذشت علیرضا صدرا

 محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت علیرضا صدرا نماینده مردم دزفول در دوره چهارم مجلس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

متاسفانه مطلع شدیم که علیرضاصدرا نماینده محترم مردم شریف دزفول در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی به رحمت ایزدی پیوستند، مصیبت وارده را به خانواده داغدار و معزز ایشان و همچنین مردم شریف دزفول تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال خواستاریم.

بیوگرافی مرحوم دکتر علی رضا صدرا

علیرضا صدرا (زاده ۱۳۳۷ دزفول – درگذشتهٔ ۴ آبان ١۴٠١) نویسنده، مدرس دانشگاه و سیاست‌مدار ایرانی بود که در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نماینده دزفول، از استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی حضور داشت. وی دانش‌آموخته دکتری علوم سیاسی، از دانشگاه تهران بود  و به عنوان مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران فعالیت می‌کرد. 

علیرضا صدرا در چهارم آبان ١۴٠١ درگذشت

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا