اخبار روزاخبار مهم و فوریاقتصادی

جدیدترین خبر از افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی ۱۴۰۲

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره جدیدترین خبر از افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی ۱۴۰۲ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

جدیدترین خبر از افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی ۱۴۰۲

اعضای کارگری شورایعالی کار از آخرین خبر‌ها درباره برگزاری شورایعالی کار برای افزایش حقوق بازنشستگان و کارگران می‌گویند.
به گزارش باغستان نیوز،  اعضای کارگری شورایعالی کار می‌گویند: انتظار داریم همین هفته بعد از تعطیلات نشست شورایعالی کار برگزار شود.

اعضای کارگری شورایعالی کار می‌گویند: هنوز دعوتنامه‌ها به دستمان نرسیده؛ اما انتظار داریم بعد از تعطیلات در همین هفته نشست سه جانبه با موضوع درخواستی –ترمیم دستمزد کارگران و افزایش حقوق بازنشستگان- برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

حقوق مهر ۱۴۰۲ بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی کی واریز میشود؟

به گفته اعضای کارگری، بهبود قدرت خرید کارگران و ترمیم مزد ۱۴۰۲ برای نیمه دوم سال با توجه به اوضاع تورم و وضعیت معیشتی طبقه کارگر، الزامی است و بایستی در نشست سه جانبه در مورد آن گفتگو شود.

در تعریف مستمری یا حقوق بازنشستگان به زبان عامیانه ، می توان گفت ، مقدار پولی است که ماهانه ، به طور مستمر و تا پایان عمر ، به افراد دارای شرایط بازنشستگی مندرج در قانون تامین اجتماعی و قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس احکام جدید بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی ، تعلق می گیرد. سه میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته در انتظار اجرای مصوبه قانونی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هستند
باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا