ورزشی

ساعت بازی تیم امید ایران و تایلند امروز چهارشنبه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت و زمان دقیق بازی تیم ملی فوتبال امید ایران و تایلند امروز چهارشنبه 5 مهر 1402 در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات و بازی های آسیایی هانگژو چین مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ساعت و زمان دقیق بازی تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل تایلند

دو تیم فوتبال امید ایران و تایلند امروز چهارشنبه 5 مهر 1402 از ساعت 12:00 به وقت تهران در مرحله یک هشتم نهایی بازی های آسیایی هانگژوی چین به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید:

جدول کامل فوتبال امید در بازی های آسیایی ۲۰۲۲-۲۰۲۳

تیم ملی فوتبال امید کشورمان تمرین سبکی را بعدازظهر دیروز به وقت محلی برگزار کرد تا مهیای دیدار بعدی خود شود.

در این تمرین که بیشتر به مرور کارهای تاکتیکی پرداخته شد، ملی پوشان کشورمان آخرین جزئیات مربوط به بازی تایلند را مرور کردند.

تیم ملی امید امروز چهارشنبه در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی بازیهای آسیایی هانگژو به مصاف تایلند خواهد رفت. این بازی ساعت ۱۶:۳۰ به وقت هانگژو و ۱۲ ظهر به وقت تهران برگزار می شود.

تیم امید ایران در صورت برتری در مرحله یک هشتم، باید در دور یک چهارم نهایی مقابل برنده دیدار تیم های هنگ کنگ و فلسطین قرار بگیرند.

تیم فوتبال امید ایران پس از ناکامی در کسب سهمیه المپیک 2024 و عدم صعود از مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های آسیا در ازبکستان، حالا به دنبال موفقیت و رسیدن به قهرمانی در رقابت های هانگژو است.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا