ورزشی

نتایج بازی های تکواندو امروز چهارشنبه در بازی های آسیایی هانگژو

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتایج بازی های تکواندو امروز چهارشنبه در بازی های آسیایی هانگژو مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

نتایج بازی های تکواندو امروز چهارشنبه 5 مهر 1402

متین رضایی نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان پس از یک دور استراحت در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کورمانالیف از قرقیزستان رفت و با حساب دو بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
او در راند اول این مبارزه با نتیجه 19 بر 6 پیروز شد و در راند دوم نیز 19 بر 12 برنده میدان بود.

در گروه بانوان و در وزن 67- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در دور نخست به مصاف «باس نت» از نپال رفت و با برتری 2 بر صفر راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. او در راند نخست این مبارزه 14 بر 1 پیروز شد و در راند دوم نیز 9 بر صفر به پیروزی رسید.

  در وزن 80- کیلوگرم مهران برخورداری پس از استراحت در دور نخست به مصاف «امید سهاک» از افغانستان رفت و دو بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
او در راند نخست این مبارزه  7 بر صفر پیروز شد و در راند دوم نیز  15 بر 2 برنده شد.

3 نماینده تکواندو کشورمان در روز سوم بخش مبارزه از نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو به مصاف رقبا خواهند رفت.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های تکواندو نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو از یکشنبه دوم مهرماه در کشور چین در جریان است و فردا چهارشنبه، پنجم مهر و از روز سوم بازی های بخش مبارزه، رقابت های اوزان 67- کیلوگرم بانوان و 68- و 80- کیلوگرم آقایان پیگیری خواهد شد.

تا به اینجای رقابت های تکواندو در بخش مبارزه علیرضا حسین پور و مهدی حاجی موسائی 2 نشان نقره و مبینا نعمت زاده یک نشان برنز به دست آورده اند. در بخش پومسه نیز مرجان سلحشوری یک مدال برنز کسب کرد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا