اخبار روزاخبار مهم و فوری

پول گندم استان فارس کی واریز میشود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره پول گندم استان فارس کی واریز میشود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

پرداخت مطالبات گندمکاران و پول گندم استان فارس تا دو هفته آینده

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران طی یک یا دو هفته آینده پرداخت می شود.

سهراب سهرابی در پاسخ به اینکه مطالبات گندمکاران قرار است چه زمانی پرداخت شود، گفت: از ابتدای خرید تضمینی تاکنون ارزش گندم های خریداری شده ۱۵۵ هزار میلیارد تومان است که از این مقدار ۱۱۰ هزار میلیارد تومان پرداخت شده و مابقی تاکنون پرداخت نشده است ولی سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد تلاش‌های خود را در این زمینه انجام می دهند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، اضافه کرد: ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور در مصاحبه‌ای که پخش شد اعلام کردند که تا پایان شهریور پرداخت می شود. ما پیگیری کردیم و اعلام کردند که طی یک یا دو هفته آینده مطالبات پرداخت خواهد شد.

وعده سرخرمن پرداخت مطالبات گندمکاران | پرداخت پول گندم شاید وقتی دیگر…

آدرس منبع مالی برای پرداخت مطالبات گندمکاران داده شد

 محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اظهار کرد: ۵ مکاتبه با رئیس جمهوری و ۴ نشست در راستای پرداخت مطالبات گندم کاران انجام شد و حتی کمیسیون کشاورزی آدرس داد در کدام وزارتخانه چه میزان پول وجود دارد. اما همچنان بخشی از مطالبات گندم کاران باقی مانده است. نهادهای متولی باید هر چه زودتر نسبت به پرداخت هزینه‌ها و خسارات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه هنگامی که پرداخت مطالبات درست انجام نشود کشاورز در پرداخت تسهیلات دچار مشکل می‌شود، گفت: بخشی از کشاورزان به دلیل پرداخت نکردن به هنگام سود تسهیلات از سوی بانک‌ها تحت فشار بوده و جریمه می‌شوند. متولیان امر باید پاسخگو این بخش از مشکلات کشاورزان باشند.

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=42791

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا