ورزشی

زمان و ساعت بازی والیبال ایران و اوکراین در مرحله انتخابی المپیک

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل اوکراین فردا دوشنبه بامداد صبح در مرحله انتخابی المپیک پاریس فرانسه 2024 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل اوکراین

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در گروه نخست رقابت‌های انتخابی المپیک پاریس ساعت 3 بامداد روز دوشنبه 10 مهر 1402 به مصاف اوکراین می‌رود تا دو تیم برای اولین بار در تاریخ به صورت رسمی برابر هم صف‌آرایی کنند.

بیشتر بخوانید:

جدول کامل والیبال انتخابی المپیک پاریس ۲۰۲۴

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک 2024 پاریس در گروه مردان از 8 تا 16 مهرماه 1402 به میزبانی سه کشور برزیل، چین و ژاپن برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران که در گروه نخست انتخابی المپیک در برزیل به مصاف حریفان خود می‌رود، در دومین دیدارش از ساعت سه بامداد روز دوشنبه دهم مهرماه به وقت تهران به مصاف اوکراین خواهد رفت. جدالی که برای نخستین بار در تاریخ بین دو تیم برگزار می‌شود و این تیم به عنوان شصت‌ویکمین حریف مردان ایران در زمین حاضر می‌شود.

ملی‌پوشان کشورمان که در نخستین دیدار خود برابر آلمان سه بر یک نتیجه را واگذار کردند، مقابل شصت و یکمین حریف خود تلاشی مضاعف خواهند داشت تا با پیروزی برابر اوکراین به کسب نتایج بهتر در ادامه مسابقات انتخابی المپیک امیدوار شوند.

تیم ملی والیبال ایران 25 مردادماه سال 1401 در دیداری تدارکاتی مقابل اوکراین قرار گرفت و در این مسابقه که در سالن مُسیر شهر رادوم برگزار شد، شاگردان بهروز عطایی با نتیجه سه بر یک و با امتیازهای 29 بر 27، 26 بر 28، 37 بر 35 و 25 بر 19 نتیجه را به حریف واگذار کردند.

تیم ملی والیبال اوکراین 14 شهریور سال گذشته و در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی مردان جهان موفق به شکست هلند شد و عنوان شگفتی‌ساز این رقابت‌ها را به دست آورد. این تیم در نهایت رتبه هفتم قهرمانی مردان جهان 2022 را به دست آورد که بهترین عملکرد مردان والیبال اوکراین در این مسابقات محسوب می‌شود.

اوکراین که دو بار حضور در قهرمانی مردان جهان را تجربه کرده است، در سال 1998 برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت کرد و در جایگاه دهم قرار گرفت.

این تیم تاکنون سهمیه المپیک کسب نکرده است و امسال برای کسب نخستین سهمیه خود در تاریخ به مصاف حریفان می‌رود و کار بسیار سختی پیش رو دارد.

مردان والیبال اوکراین با 193.73 امتیاز در رتبه پانزدهم رده‌بندی فدراسیون جهانی والیبال قرار دارند.

اوگیس کراستینز هدایت تیم ملی والیبال اوکراین را برعهده دارد و سرهی یوستراتوف، یوری سینیتسیا، یوری سمنیوک، ولادیسلاو شچوروف، بوهدان مازنکو، ولودیمیر استاپنکو، واسیل توپچی، اوله پلوتنیتسکی، تیموفی پولویان، ویتالی کوچر، ایلیا کوالف، یوهنی کیسیلیوک، الکساندر بویکو و دمیترو کانایف 14 بازیکن این تیم در این رقابت‌ها هستند.

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا