اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا تعطیلی امروز چهارشنبه ۱۲ مهر صحت دارد؟ | چهارشنبه 12 مهر تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا تعطیلی امروز چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ صحت دارد؟ | چهارشنبه 12 مهر 1402 تعطیل است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

آیا امروز چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ تعطیل رسمی است؟

برای بسیاری از هم وطنانمان این سوال پیش آمده است که آیا امروز چهارشنبه 12 مهر 1402 تعطیل است یا خیر؟

با توجه به اینکه روز سه شنبه 11 مهر 1402 به علت ولادت باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) تعطیل رسمی می باشد و روز پنجشنبه نیز برخی از دانش آموزان و کارمندان تعطیل هستند. این سوال پیش آمده است که آیا چهارشنبه این هفته بین التعطیلی تعطیل است یا خیر؟

تا این لحظه هیچ اطلاعیه رسمی از هیات دولت مبنی بر اینکه چهارشنبه 12 مهر 1402 تعطیل رسمی باشد، صادر نشده است و روز چهارشنبه دوازدهم مهرماه تعطیل نیست.

بیشتر بخوانید:

تاریخ دقیق ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) در تقویم رسمی سال ۱۴۰۲

هر لحظه که از طرف هیات محترم دولت اطلاعیه‌ای مبنی بر تعطیلی روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه صادر بشود، در همین مطلب به اطلاع شما می‌رسانیم.

در بعضی از کانال‌های فضای مجازی و شبکه‌های مجازی و سایت‌های زرد خبری دروغ مبنی بر اینکه روز چهارشنبه این هفته تعطیل است، دست به دست مردم می چرخد که این خبر از اساس شایعه و کذب است.

در هر صورت روز چهارشنبه تعطیل نیست و مدارس و ادارات دایر است اما ممکن است برخی از دانش آموزان این روز را به مدرسه نروند و غیب بخورند. و یا کارمندی بخواهد مرخصی بگیرد و از چند روز تعطیلی خود استفاده ببرد.

گفتنی است که فقط کانال اطلاع رسانی باغستان نیوز را دنبال نمایید که اخبار موثق و فوری را به سمع و نظر شما می رساند.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫13 دیدگاه ها

  1. اقا این چه وضعشه ما دانش اموزا داریم اینجا زحمت میکشیم حالا ۴ روز تعطیل باشه مگه چیه ماهه بعد هم‌ که تعطیلی نداریم‌ الان واقعا کی حال داره که فردا به حرف های معلم زبان گوش کنه واقعا این بده

    3
    1
  2. لطفا همه دعا كنيد تعطيل بشه تا همه دانش آموزان خوشحال و ما پدر و مادر ها از خوشحالي اونها مسرور ….

    5
    2
  3. بنظرم تعطیل نمیشه / اقای سپهر نظرتون متین ولی فکر میکنید غلط های املایی و ضعیفتر شدن در این درس بخاطر 1 روز مدرسه نرفتن هست؟؟؟این بخاطر 2-3 سال مدرسه نرفتن هست اونم بخاطر کرونا نه بخاطر تعطیلی 1 روز… دانش اموزی که شما بهش اشاره کردید هم غلط املایی مشخصی در متنی که نوشته بود نداشت( غلط تایپی ) و این قضاوت شما مودبانه نبود امیدوارم ایشون از حرف شما ناراحت نشده باشند.
    من خودم دانش اموز متوسطه هستم و فشار در این مدارس وحشتناکه و حرف ایشون رو درک میکنم و با حرف شما هم و این مشکلاتی که به واسطه ی تعطیلی به وجود میاد رو قبول دارم ولی قضاوتتون درست نبود.

    باید اشاره کنم این فقط سایت خبررسانی هست و بعضی از دوستان ظاهرا اشتباه متوجه شدند..

    همگی موفق و معین باشید

    10
    5
  4. با سلام
    به نظر من مخصوصا مدارس رو تعطیل نکنید، چون همانطور که در پیام اول دوست دانش آموز نوشتند و می بینید چقدر غلط املایی دارند، بخاطر همین تعطیلی های بی دلیل بوده و بی سواد بار آمدن این دانش آموزان.
    و طبق نظر دوم واقعا تعطیلی برای کسانی که کاسب کار هستند و یا کار اداری دارند واقعا مشکل ساز است. پس حتما تعطیل نکنید.
    هرچند که دوستانی که تصمیم گیری میکنند مواردی را می بینند که توی این چندین سال دیدند و مدیریتی بس فجیع و نابسامان رو نشان داده اند.
    پس موفق باشید
    نظری بود و طنزی

    4
    49
    1. اخه چقدر یک آدم میتونه هوشش کم باشه که غلط املایی را به یک روز ربط بده خدا شفا بده ضعیفی در درس ها به دلیل دو سال و نیم آنلاین بودن کلاس ها بود نه یک روز بین التعطیلی

      16
      1
      1. اوکی باشه ولی اگه خودتم تایپ املایی کنی تو سایت های دیگه من کلی حرف بارت میکنم مثل خودت
        بعدشم کدوم ادمی فقط بخاطر یک روز ممکنه اینجوری پسرفت کنه که تو ربطش میدی به یک روز
        اصن قبول من اشتباه نوشتم ولی این مال یک روز نیست ماله دو سه سال تعطیلی هست

  5. خواهش میکنم تعطیل کنید برای یک بار هم که شده خودتان را جای ما دانش اموزا بگذارید
    ۱۳ تا به بالا معلم داریم هر هفته امتحان داریم تا ۳ ۴ تو مدرسه هستیم تورو هر کسی میپرستید تهطیل کنید
    من خودم بهشخصه انقدر درگیری دارم با درس توردخدا مشغله ذهنی راجب درس زیاد دارم من بیشتر اش نکنید شما ها

    30
    4
  6. باسلام … والا نکنید این تعطیلی ها را بخدا اون کارگران و بازنشستگان که به اداره جات کار دارن را به آزار می رسانی و کارگر که روز ۴ شنبه به یکی از اداره جات کار دارد و از یک ماه قبل خودش را آماده کرده که کاری که در بانک ها و اداره جات دارد را باید اذیت شود و کار ش یک هفته عقب میافتد مگر شوخی هست این تعطیلی های که براحتی تصمیم تان را میشود را که فقط دودش تو چشم طبقه پایین میرود و اون کارمند که فورا روانه شمال ووو میشود فکری به حال گرسنگان کنید که کمر شکن شکسته از گرانیها مگر میشود تصور کرد که فقط یک خانواده ۲۱ نفره با حقوق بازنشستگی بتواند نان و پنیر بخرد واسه خانواده اش… این ها درد ملت هست حساب کنی ببینی فقط ۳ وعده غذا یک خانواده ۲۱ نفره ماهی چند میشود دیگه بقیه اجناس که هیچ … فکری کتی که خدا خشنود شود و ملت نجیب مان شاد و اسلاممان از دست دشمنان خارجی و داخلی در امان باشد و این ملت نجیب ترین هستند و وفادار به فقط خدا

    4
    30
دکمه بازگشت به بالا