ورزشی

زمان بازی تیم والیبال ایران و ایتالیا در مرحله انتخابی المپیک

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان بازی تیم والیبال ایران و ایتالیا در مرحله انتخابی المپیک مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران و ایتالیا

تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا از ساعت 20:00 به وقت تهران امروز جمعه 14 مهر 1402 به مصاف هم می روند.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک در گروه مردان از 8 تا 16 مهرماه 1402 به میزبانی سه کشور برزیل، چین و ژاپن پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول کامل والیبال انتخابی المپیک پاریس ۲۰۲۴

تیم ملی والیبال‌ایران که در گروه اول این مسابقات با تیم‌های برزیل (میزبان)، ایتالیا، کوبا، اوکراین، جمهوری چک، آلمان و قطر همگروه است، از ساعت 20 روز جمعه 14 مهر در پنجمین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف ایتالیا می‌رود. هر چند تیم ایران دیگر امیدی به کسب سهمیه از برزیل ندارد، اما مسابقه با ایتالیا سخت‌ترین‌ دیدار ایران خواهد بود، زیرا ایتالیا برای صعود به المپیک نیاز به برد تیم ملی والیبال ایران دارد.

لاجوردی‌پوشان با سه برد و یک شکست پس از سه روز صدرنشینی در رتبه سوم گروه قرار گرفتند و این موضوع گواهی بر سختی این مسابقه برای مردان والیبال ایران است که با یک برد و سه شکست پا به این میدان می‌گذارند. به‌ویژه پس از شکست برابر جمهوری چک که یکی از دلایل آن اشتباهات داوری علیه تیم ایران بود.

با توجه به استعفای شب گذشته بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران، هدایت ملی‌پوشان کشورمان را در دیدار برابر ایتالیا علیرضا طلوع‌کیان برعهده خواهد داشت و این مسابقه نخستین آزمون رسمی طلوع‌کیان در این سمت خواهد بود. البته در هفته سوم لیگ ملت‌ها 2023 که آمریکا ویزای کامل به تیم ایران نداد، هدایت ملی‌پوشان در مسابقات آناهایم با طلوع‌کیان بود، اما جدال ایران و ایتالیا نخستین آزمون رسمی این مربی بین المللی والیبال ایران به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران است.

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا