ورزشی

نتیجه بازی والیبال ایران و ایتالیا در مرحله انتخابی المپیک

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه و خلاصه بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا امشب جمعه 14 مهر 1402 در مرحله انتخابی المپیک پاریس فرانسه مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

نتیجه و خلاصه بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب ایتالیا شد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در گروه مردان از ۸ تا ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی سه کشور برزیل، چین و ژاپن پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول کامل والیبال انتخابی المپیک پاریس ۲۰۲۴

تیم ملی والیبال ایران که در گروه اول این مسابقات با تیم‌های برزیل (میزبان)، ایتالیا، کوبا، اوکراین، جمهوری چک، آلمان و قطر همگروه است، در پنجمین دیدار خود در این رقابت‌ها از ساعت ۲۰:۰۰ دقیقه امروز (جمعه ۱۴ مهر) به مصاف ایتالیا رفت.

ملی پوشان ایران در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب شدند تا چهارمین شکست خود را در این رقابت‌ها تجربه کنند.

تیم ملی والیبال ایران در این دیدار خود در انتخابی المپیک با ترکیب جواد کریمی، مبین نصری، محمد ولی‌زاده، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه و محمدرضا حضرت‌پور به میدان رفت.

کمیته برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در آستانه دیدار ایران و ایتالیا، سیدمحمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را به دلیل اعتراضات به داوری در مسابقه مقابل جمهوری چک یک جلسه محروم کرد، بنابر این این بازیکن دیدار با ایتالیا را از دست داده بود.

با اعلام رسمی فدراسیون تیم ملی والیبال ایران در سه دیدار پایانی رقابت‌های انتخابی المپیک با هدایت علیرضا طلوع‌کیان به میدان خواهد رفت.

نکته جالب توجه اینکه بهروز عطایی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان به سالن مسابقات رفته بود و بازی ایتالیا و ایران را از نزدیک تماشا کرد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا