ورزشی

نتیجه بازی والیبال ایران و برزیل در مرحله انتخابی المپیک

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه و خلاصه بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل امشب شنبه  15 مهر 1402 در مرحله انتخابی المپیک پاریس فرانسه مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

نتیجه و خلاصه بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل

تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب برزیل شد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در گروه مردان از ۸ تا ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی سه کشور برزیل، چین و ژاپن پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول کامل والیبال انتخابی المپیک پاریس ۲۰۲۴

تیم ملی والیبال ایران که در گروه اول این مسابقات با تیم‌های برزیل (میزبان)، ایتالیا، کوبا، اوکراین، جمهوری چک، آلمان و قطر همگروه است، در ششمین دیدار خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز (شنبه ۱۵ مهر) به مصاف برزیل رفت.

ملی پوشان ایران در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب شدند تا پنجمین شکست خود را در این رقابت‌ها تجربه کنند.

تیم ملی والیبال ایران در این دیدار خود در انتخابی المپیک با ترکیب محمدطاهر وادی، شهروز همایونفرمنش، محمد ولی‌زاده، صابر کاظمی، مبین نصری، سید محمد موسوی و  آرمان صالحی  به میدان رفت.

محمدرضا حضرت‌پور در گرم کردن قبل از مسابقه ایران و برزیل به دلیل برخورد توپ به صورت مصدوم شد و از ترکیب ابتدایی تیم ملی والیبال کشورمان خارج شد و آرمان صالحی به عنوان لیبرو برابر برزیل به میدان رفت.

امین اسماعیل‌نژاد به دلیل بیماری گوارشی امکان حضور کامل در ترکیب تیم ملی والیبال ایران را نداشت.

————————————————-

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا