پرسپولیسورزشی

کسر امتیاز از پرسپولیس قطعی شد؟ | امید دوباره به صدرنشینی لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره کسر امتیاز از پرسپولیس قطعی شد؟ | امید دوباره به صدرنشینی لیگ برتر مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

آیا کسر امتیاز از پرسپولیس قطعی شد؟

 کارگروه نظارت بر قراردادهای فدراسیون فوتبال مدتی قبل از باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت مالیات گئورگی گولسیانی به کمیته انضباطی شکایت کرد.

پس از برگزاری جلسه هفته گذشته با حضور وکلای باشگاه پرسپولیس، امشب نیز جلسه دیگری در مورد این پرونده برگزار شد که ظاهرا در نهایت کمیته انضباطی تصمیم گرفته است پرسپولیس را به دلیل تخلف در این پرونده به کسر یک امتیاز و جریمه ۱۰ میلیارد تومانی محکوم کند.

این حکم ظاهرا تا صبح فردا به باشگاه پرسپولیس ابلاغ خواهد شد.

البته طبق حکم کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس یک هفته فرصت دارد اعتراض خود را به این حکم در کمیته استیناف مطرح کند.

 پیش از این باشگاه سپاهان از سوی کمیته انضباطی با کشر 4 امتیازی روبرو شده بود.

بیشتر بخوانید:

رضا درویش: این ترفندی است برای جلوگیری از کسر امتیاز از سپاهان!

مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: من به شما قول می دهم آخر این قصه می‌شود بخشش تمام کسر امتیازها و کسب 50 میلیارد درآمدزایی برای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ. به این بهانه می‌خواهند کسر امتیاز سپاهان را هم ببخشند و این یک نمایشنامه است. چگونه 6 بازیکن 180 میلیارد برای سپاهان ثبت شده است و الان بازهم بازیکن جذب می‌کنند؟

وی خاطرنشان کرد: البته من دو هفته جسته و گریخته از اطراف فدراسیون می‌شنیدم که می گفتند، این افراد دنبال این هستند که از شما امتیاز کم کنند و پس از آن به استیناف می‌رود و 4 امتیاز سپاهان را هم می‌کنند و در نهایت هر دو تیم جریمه مالی می شوند و درآمد 50 میلیاردی خواهند داشت.

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا