اخبار روزاخبار مهم و فوری

موشک طوفان فلسطین رونمایی شد | دنیا انگشت به دهان ماند

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره موشک طوفان فلسطین رونمایی شد | دنیا انگشت به دهان ماند مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

تصاویر و عکس هایی از موشک طوفان فلسطین

گردان های القسام:  موشک “طوفان” را داریم که تاکنون استفاده نکرده‌ایم و اگر بمباران غیرنظامیان را متوقف نکنید، برای اولین بار باید از آن استفاده کنیم.

موشک طوفان فلسطین
موشک طوفان فلسطین
موشک طوفان فلسطین
موشک طوفان فلسطین

همه‌چیز در خاورمیانه در آستانه یک رویداد مهم، تاریخی و البته شوم بود، شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های خبری غرب پر از پرچم‌های رژیم صهیونیستی در کنار پرچم کشورهای مسلمان منطقه بود و همه‌چیز مهیای یک سناریویی که آمریکا برای منطقه نوشته بود تا رژیم اسرائیل را به عنوان دولت در کنار دیگر دولت‌های منطقه نشانده و نامشروعیت آن را مشرع جلوه دهد. دست خدا اما این‌بار از آستین جوانان فلسطین و گردان‌های القسام و کتائب و … بیرون آمد و این سناریو را دستکم تا اطلاع ثانوی «کان لم یکن» گذاشت. خاموشی شعله این طرح که ابرقدرت‌های جهانی در پی افروختن آن بودند؛ از یک سو و نابودی هیمنه رژیم صهیونیستی از سوی دیگر، برای آن‌ها گران آمده است و درپی یافتن مقصری بسیار قدرتمندتر از جوانان و گروه‌های مقاومت هستند، گروه‌هایی که از سال ۲۰۰۸ تاکنون تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار داشتند.

این میان اما واقعیت ماجرا آن است که جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای ابتدای تشکیل، از حامیان جدی مردم فلسطین در برابر اشغالگران بوده، هست و برپایه آرمان حمایت از مظلوم در برابر ظالم، حامی آن هم باقی خواهد ماند اما این حمایت در تازه‌ترین طوفان جوانان فلسطین همان است که رهبر معظم انقلاب در جمع افسران دانشگاه امام علی(ع) به آن پرداختند: «این یاوه‌گویی‌ها اشتباه و این محاسبه غلط است و کسانی که می‌گویند ضربه اخیر فلسطینی‌ها ناشی از غیرفلسطینی‌ها است، ملت بزرگ فلسطین‌ را نشناخته‌اند و دست‌کم گرفته‌اند».

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=43722

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا