اخبار روزاخبار مهم و فوریاقتصادی

علت واریز نشدن یارانه مهر 1402 چیست؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت واریز نشدن یارانه مهر 1402 چیست؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

علت اصلی و دلیل دقیق واریز نشدن یارانه مهر 1402 چه بود؟

 با اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، شب گذشته یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۲ مربوط به مهر ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه قابل برداشت شد. همچون ماه‌های گذشته، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز شده است.

در بعضی از سایت‌های زرد و کانال‌های فضای مجازی خبری مبنی بر اینکه یارانه مهر 1402 واریز نشده است که این خبر از اساس دروغ و شایعه است.

از سوی دیگر؛ باید در نظر داشت که در صورتیکه سرپرستان خانوار پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی دوم کرونا اقدام نموده‌اند، باقی مانده اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد. همچنین سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) را دریافت نموده اند اقساط این تسهیلات به نسبت بعد خانوار از حساب ایشان کسر خواهد شد.

چه کسانی یارانه می گیرند؟

دولت بعد از دهک بندی سرپرستان خانوارها؛ میزان نقدی واریز یارانه‌ها را به دهک های اول تا سوم به هر نفر اعضای خانواده ۴۰۰ هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم هم به هر نفر ۳۰۰ هزار تومان واریز می کند.

اشخاصی هم که در دهک دهم قرار گرفته اند، مطابق سنوات گذشته یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد. مگر اینکه به این موضوع اعتراض داشته باشند و اعتراض خود را در سامانه اعلامی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به ثبت برسانند.

لینک سایت اعتراض به دهک بندی یارانه ها : https://www.hadafmandi.ir/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫11 دیدگاه ها

  1. سلام، اون فلان فلان شده ای که این خبر رو که واریز نشدن یارانه برای برخی از خانواده ها اساسا دروغ هست رو نوشته” صددرصد یکی از خودشونه، میخوام بگم واسه منم که ۴نفریم مهرماه واریز نشده

  2. دهک هفتم هستیم. هرماه نفری ۳۰۰ تمن واریز میشد. این ماه هیچی واریز نشده.
    لطفا یکی جواب بده که از کجا باید پیگیری کنیم!؟؟

  3. یارانه مهر ۱۴۰۲ ما واریز نشده . ماه قبل خبر دادن ک با خرید سه کالای اصلی ۱۲۰ هزار تومن اضافه میشه ولی اضافه ک نشد هیچ این ماه واریز نشده کلا

  4. زورشون به اقشار
    ضعیف میرسه
    خواهشا پیگیر
    یارانه مردم باشید
    که مهر ماه پرداخت نشده

  5. سلام ماه‌های قبل یارانه من واریز می شود ولی این ما مهرماه 1402 قطع شده نمی‌دانم علت چی مباشد امیدوارم مسولین امر پاسخ دهند چون نیاز مبرم دارم

    5
    1
  6. سلام من تحت پوشش بهزیستی هستم و سرپرست دو تا بچه حدود یه سالی هست که یارانه من از چهارصد به سیصد تغییر کرده نفهمیدم از کجا پیگیری کنم الان هم یارانه مهرماهم واریز نشده لطفا راهنمایی بفرمایید.

  7. واس ما هم هر ماه ۴۰۰ تومن نفری واریز میشود ولی این ماه یعنی مهر ماه ۱۴۰۲ هیچ مبلغی واریز نشده است این یعنی چی واقعا

  8. سلام ما ماهای قبل یارانه ۴۰۰ تومنی دریافت میکردیم اما این دفع اصلا هیچ مبلغی واریز نشده.

    12
    0
  9. من ده‌ک سوم هستم اما مهرماه یارانمو نریختن ۲۵ هزارتومان برام ریختن چگونه باید پیگیربشم

    6
    0
دکمه بازگشت به بالا