اخبار روزاخبار مهم و فوری

دیسکاور گوگل در ویندوز و دسکتاپ کروم به زودی در دسترس قرار می گیرد

بعد از عملکرد موفق دیسکاور گوگل در نسخه‌های اندروید و آی او اس، حالا از شرکت گوگل خبر می رسد که به زودی در ویندوز و دسکتاپ شاهد آن خواهیم بود.

دیسکاور گوگل در ویندوز

رونمایی از گوگل دیسکاور در نسخه های ویندوز و دسکتاپ

به گزارش باغستان نیوز، چندین سال پیش، گوگل دیسکاور را به عنوان یکی از ویژگی های جستجوی گوگل در دستگاه های تلفن همراه معرفی کرد. این ویژگی محتوای مرتبط با علایق کاربر را بر اساس فعالیت وب و برنامه آنها نمایش می داد.

فید گوگل دیسکاور در زیر کادر جستجو در برنامه‌های تلفن همراه گوگل و در سمت چپ صفحه اصلی برخی از دستگاه‌های اندروید نمایش داده می‌شود.

با این حال، گوگل اکنون آزمایش فیددیسکاور را در نسخه دسکتاپ Google.com برای گروه منتخبی از کاربران آغاز کرده است. همان فید نمایش داده شده در دستگاه های تلفن همراه اکنون در زیر کادر جستجو روی دسکتاپ ظاهر می شود.

صفحه اصلی دسکتاپ گوگل برای چندین سال تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است و به دلیل سادگی و سرعت آن مورد تحسین گسترده قرار گرفته است.

با این حال، این تغییر جدید ممکن است مورد استقبال همه کاربران قرار نگیرد، زیرا این شلوغی می تواند رابط تمیز صفحه اصلی گوگل را درهم بریزد.

علاوه بر این، گوگل در حال حاضر هیچ گزینه ای برای غیرفعال کردن این فید دیسکاور جدید به کاربران ارائه نمی دهد.

جالب اینجاست که بینگ، رقیب اصلی گوگل، در حال حاضر یک فید خبری مشابه دیسکاور را در صفحه اصلی دسکتاپ خود ارائه می دهد. بر خلاف گوگل، بینگ به کاربران خود اجازه می دهد تا صفحه اصلی خود را سفارشی کنند و انتخاب کنند که آیا فید اخبار را فعال کنند یا خیر.

ناشران وب علاقه مند به نمایش محتوای خود در فید Google Discover می توانند جزئیات بیشتری را در اینجا بیابند .

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا