پرسپولیسورزشی

ساعت بازی پرسپولیس و ملوان امروز در هفته هشتم لیگ برتر ایران

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره تاریخ و روز و زمان دقیق و ساعت بازی پرسپولیس و ملوان امروز در هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران در فصل 1402 چه روزی است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی پرسپولیس و ملوان در هفته هشتم

دو تیم پرسپولیس تهران و ملوان بندرانزلی از هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران امروز یکشنبه 7 آبان 1402 از ساعت 16:00 به مصاف هم می روند.

تیم پرسپولیس هم اکنون با انجام شش بازی و کسب 15 امتیاز ( یک امتیاز انضباطی کسر شده است ) در صدر جدول قرار گرفته است.

تیم ملوان بندرانزلی نیز با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس و با 11 امتیاز در رتبه ششم جدول لیگ برتر امسال ایستاده است.

از تیم پرسپولیس بازیکنانی همچون میلاد سرلک، یاسین سلمان، مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری به علت مصدومیت غایبین این بازی خواهند بود.

قرمزپوشان پایتخت بعد از برد شیرین مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا، حالا باید به مصاف ملوان‌انزلی بروند و این بازی نیز برایشان از اهمیت خاصی برخوردار است.

مهاجم ملوان مدعی است که آنها در انزلی کار را برای هر تیمی سخت خواهند کرد و جدال این هفته‌ مقابل پرسپولیس علیرغم شرایط حریف، بازی آسانی برای سرخپوشان نخواهد بود.

زائر کاظمی در خصوص دیدار با پرسپولیس گفت: در دیدار دوستانه قبل از شروع فصل به پرسپولیس گل زده بودم و دوست دارم دوباره این کار را تکرار کنم. پرسپولیس تیم قابل احترامی است اما در انزلی کار برای هر تیمی دشوار است زیرا ما با هوادارانمان دوازه نفر هستیم نه یازده نفر و امیداورم که روز ما باشد و سه امتیاز را بگیریم.

————
باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا