استقلالورزشی

ساعت بازی استقلال و آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت و زمان دقیق بازی استقلال تهران و آلومینیوم اراک امروز جمعه 5 آبان 1402 در هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ساعت و زمان دقیق بازی استقلال تهران و آلومینیوم اراک

دو تیم استقلال تهران و آلومینیوم اراک از هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران امروز جمعه 5 آبان 1402 از ساعت 18:00 به مصاف هم می روند.

استقلال امروز هم در ورزشگاه آزادی میزبان است و اگرچه چمن این ورزشگاه مطلوب نیست اما بدون سکوها و هواداران شاید چمن صاف هم خیلی به درد نخورد و به همین دلیل این ورزشگاه برای استقلال و پرسپولیس بسیار عزیز شده است.

  • هفته هشتم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس
  • بازی: استقلال – آلومینیوم اراک
  • تاریخ و ساعت: جمعه 5 آبان 1402؛ ساعت 18
  • ورزشگاه: آزادی
  • داوران: داوران: سیدرضا مهدوی، علیرضا ایلدروم، امیررضا آشورماهانی، علی صفایی

استقلال هفته گذشته در حضور تماشاگران پرشور خود توانست بازی 2 بر صفر باخته را 3 بر 2 ببرد و سایه به سایه پرسپولیس در صدر جدول حرکت کند.

آبی پوشان که سه برد متوالی به دست آورده اند در حال حاضر به دلیل تفاضل گل یک پله پایین تر هستند و روی پله دوم ایستاده اند.

فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک با سیدمهدی رحمتی یک باخت و یک مساوی مقابل آبی پوشان پایتخت به دست آورد و حالا باید دید آلومینیوم مجتبی حسینی که بسیار جوان تر شده چه طور بازی می کند؟

 آلومینیوم 12 امتیازی روی پله چهارم جدول ایستاده  است که رتبه ای قابل قبول برایش محسوب می شود.آلومینیوم در لیگ برتر تاکنون موفق به برد استقلال نشده ولی استقلال هم فقط یکبار این تیم را شکست داده و 4 بار بازی ها مساوی تمام شده است. نکته جالب اینکه هر دو تیم در این فصل مساوی نداشته اند یا برده اند یا باخته اند و شاید اولین تساوی دو تیم رقم بخورد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا