پرسپولیسورزشی

ترکیب احتمالی پرسپولیس و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران مقابل سپاهان اصفهان در هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران مقابل سپاهان اصفهان

این ترکیب براساس حدس و گمان بعضی از هواداران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می باشد و تا پیش از بازی رسمی و قطعی نیست:

علیرضا بیرانوند- گئورگی گولسیانی – محمدحسین کنعانی زادگان- علی نعمتی – وحدت هنانوف- مسعود ریگی- میلاد سرلک – سروش رفیعی – مهدی ترابی- سعید صادقی – شهاب زاهدی

بیشتر بخوانید:

زمان بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر

آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم پرسپولیس

وحید امیری نیز پس از حضور ۱۲ دقیقه‌ای در میدان بار دیگر با پارگی عضله همسترینگ روبرو شد تا حداقل دو ماه دیگر هم نتواند برای این تیم بازی کند.

گئورگی گولسیانی نیز در جریان بازی دچار آسیب دیدگی از ناحیه مچ شد اما به‌طور کامل برای پرسپولیس بازی کرد. او پس از تساوی سرخ‌ها مقابل نماینده تاجیکستان زیر نظر کادر پزشکی یخ درمانی را آغاز کرد تا خود را برای دیدار با سپاهان اصفهان آماده کند.

گولسیانی مشکلی برای دیدار هفته دهم لیگ برتر ایران ندارد تا خیال یحیی گل محمدی را از این بابت راحت کند.

همچنین دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی نیز با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت ناشی از سرماخوردگی می‌توانند برای این تیم در اصفهان بازی کنند اما هیچ یک توان حضور کامل در ترکیب را هنوز پیدا نکرده اند.

یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی به همراه علیرضا عنایت و علیرضا خدادادی به دلیل پارگی رباط صلیبی همچنان نمی‌تواند برای پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر بازی کنند.


باغستان نیوز را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا