استقلالورزشی

ترکیب احتمالی استقلال و تراکتور در هفته دهم لیگ برتر

استقلال تهران در هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران مقابل تراکتور تبریز در ورزشگاه آزادی صف آرایی می کند. در ادامه به ترکیب احتمالی استقلال و تراکتور خواهیم پرداخت.

ترکیب احتمالی استقلال تهران مقابل تراکتور تبریز

این ترکیب براساس حدس و گمان بعضی از هواداران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می باشد و تا پیش از بازی رسمی و قطعی نیست:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، مهرداد محمدی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، آرمان رمضانی، ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند

بیشتر بخوانید:

زمان بازی استقلال و تراکتور در هفته دهم لیگ برتر

بابایی و نیک نفس به بازی تراکتور می رسند

دو بازیکن مصدوم استقلال با گذراندن مصدومیت خود تا دیدار با تراکتور، در دسترس کادرفنی برای حضور در میدان خواهند بود.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ورزش سه، محمد زبیر نیک‌نفس که در ۶ دیدار ابتدایی فصل به صورت فیکس در ترکیب استقلال قرار داشت به یکباره مصدوم شد و در دو دیدار اخیر تیمش مقابل آلومینیوم و شمس آذر قزوین غایب بود.

پیمان بابایی نیز به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای است که دور از ترکیب تیمش است اما از اردوی آبی‌ها خبر می‌رسد که این دو بازیکن مصدومیت‌شان به پایان رسیده و در دیدار بعدی تیمشان مقابل تراکتور در دسترس کادرفنی خواهند بود و برای بازی کردن یا نکردن این دو تصمیم می‌گیرند.

استقلال که اکنون با ۱۹ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی مقابل تراکتور قرار می‌گیرد و قطعا حضور هواداران می‌تواند به این تیم برای ادامه صدرنشینی کمک کند. با این توضیح که در دیدار دیگر سپاهان و پرسپولیس در اصفهان بازی می‌کنند و آبی‌ها امیدوارند با تساوی دو رقیب اصلی اختلاف با تیم‌های قبل از خود را بیشتر کنند.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا