اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا مدارس اصفهان امروز دوشنبه ۲۲ آبان تعطیل است؟

امروز یکشنبه 21 آبان 1402 مدارس اصفهان به علت آلودگی هوا تعطیل بود و حالا این سوال برای برخی از والدین و دانش آموزان پیش آمده است که آیا امروز دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ تعطیل است یا خیر؟

آیا امروز دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

امروز دوشنبه ۲۲ آبان ماه دانشگاه ها مدارس نواحی ۶ گانه شهرستان اصفهان و ۱۰ شهرستان دیگر استان به دلیل آلودگی هوا تعطیل اعلام شد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تداوم پایداری و سکون مطلق جو، وضعیت ابرناکی و کاهش میدان دید، انباشت غلظت آلاینده‌ها همراه با کاهش کیفیت هوا، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان مجدداً برگزار شد.

 

شیشه فروش افزود: براساس مصوبه این کمیته، کلاس‌های آموزشی درتمامی مقاطع تحصیلی مدارس، مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه تعطیل خواهد بود.

 

وی افزود: فعالیت آموزشی کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در مناطق یاده شده نیز بصورت غیرحضوری خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

 شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز یکشنبه بیست و یکم آبان با میانگین ۱۳۵ برای نهمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم است.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از مهر، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز شنبه بیست و یکم آبان ماه با میانگین ۱۳۵ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش خیابان احمدآباد با ۱۶۷، میدان انقلاب با ۱۵۳، پارک زمزم با ۱۵۸، خیابان پروین با ۱۶۷، بزرگراه خرازی با ۱۵۶ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در کردآباد با ۲۱۰ AQI بنفش و بسیار ناسالم است.

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا