اخبار تعطیلی مدارساخبار مهم و فوری

آیا امروز دوشنبه 29 آبان 1402 مدارس تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس امروز دوشنبه 29 آبان 1402 تعطیل است؟ | احتمال تعطیلی بیست و نهم ۲۹ آبان مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه ستاد بحران و مدیریت آموزش پرورش استان، با توجه به شدت بارندگی، تمامی مدارس و دانشجویان در سراسر استان غیرحضوری شد.

مطابق پیش بینی‌ها بارش‌های سیل آسا سراسر استان ایلام را گرفته است، بارش‌ها هم اکنون باعث اختلال تردد در سطح شهر ایلام شده است.

مدارس نوبت صبح شهرستان امیدیه تعطیل شد

تمامی مدارس شهرستان امیدیه در نوبت صبح روز دوشنبه در تمامی مقاطع صبح تعطیل و غیرحضوری شد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از مهر، مدیریت بحران شهرستان امیدیه اعلام کرد: با توجه به پیش بینی بارندگی شدید در روز دوشنبه و به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، امروز دوشنبه کلیه مدارس شهرستان امیدیه در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح به صورت غیر حضوری (مجازی) و در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود. ضمناً کلیه مهدکودک‌ها تعطیل است.

مدارس استان بوشهر امروز ۲۹ آبان غیرحضوری شد

اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمامی مدارس استان بوشهر در همه سطوح در روز دوشنبه، ۲۹ آبان ماه جاری، به صورت غیر حضوری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر،. اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمامی مدارس استان بوشهر در همه سطوح در روز دوشنبه ۲۹ آبان به صورت غیر حضوری خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: به دلیل احتمال بارش‌های رگباری، رعد و برق و احتمال آب گرفتگی معابر؛ تمامی مدارس استان بوشهر در همه مقاطع تحصیلی در ۲ نوبت صبح و عصر روز دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ به صورت غیر حضوری دایر است.

در ادامه اطلاعیه بیان شده است: مورد تاکید است با عدم حضور دانش آموزان در مدرسه فرایند آموزش به صورت غیر حضوری در بستر شبکه شاد انجام می‌شود.

مدارس بهبهان امروز دوشنبه مجازی شد

ولی الله موسوی عصر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: بنا بر مصوبه شورای مدیریت بحران شهرستان و با توجه به هشدار قرمز هواشناسی، فعالیت تمامی مدارس شهرستان بهبهان در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد انجام می‌شود.

موسوی افزود: فعالیت آموزشی در دانشگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها طبق روال عادی برقرار خواهد بود.

آیا امروز دوشنبه ۲۹ آبان مدارس تهران تعطیل است؟

احتمال تعطیلی مدارس مشهد امروز دوشنبه ۲۹ آبان

آیا مدارس اصفهان امروز دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ تعطیل است؟

آیا امروز دوشنبه ۲۹ آبان مدارس کرج و استان البرز تعطیل است؟

مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل نمی‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما از سال گذشته اعلام کردیم مدارس تعطیل نمی‌شود. کلاس‌های درس به دلیل آلودگی هوا تعطیل نمی‌شود.

صحرایی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در زمان آلودگی هوا به هیچ عنوان کلاس‌های درس نباید تعطیل شود، گفت: گرچه موضوع صنعت و تولید بسیار مهم است، اما تعطیل یا غیر فعال کردن مدارس باید آخرین اولویت باشد.

باغستان نیوز را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

کانال باغستان نیوز در ایتا| کانال باغستان در سروش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. بسوزید بسوزید مدرسه ما معلم ورزش نداره و نمیاره 3 و نیم روز تعطیلم دنبال این نیستم که شما تعطیل کنین بوس 😘😘😘

    1
    10
دکمه بازگشت به بالا