اخبار تعطیلی مدارس

کدام مدارس استان خوزستان امروز دوشنبه 29 آبان تعطیل است؟

کلیه مدارس نوبت صبح خوزستان غیر حضوری شد

🔸طبق هشدار‌های صادر شده از سوی مدیر کل هواشناسی خوزستان سامانه قوی بارشی در استان فعال شده است که موجب بارش‌های شدید در مناطق مختلفی از استان شده است.

🔸بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های خوزستان در شیفت صبح امروز بصورت بر خط در بستر سامانه شاد خواهد بود.

مدارس امیدیه امروز 29 آبان غیرحضوری شد

تمامی مدارس شهرستان امیدیه در نوبت صبح روز دوشنبه در تمامی مقاطع صبح تعطیل و غیرحضوری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیریت بحران شهرستان امیدیه اعلام کرد: با توجه به پیش بینی بارندگی شدید در روز دوشنبه و به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، امروز دوشنبه کلیه مدارس شهرستان امیدیه در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح به صورت غیر حضوری (مجازی) و در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود. ضمناً کلیه مهدکودک‌ها تعطیل است.

به گزارش  مهر، فرمانداری شهرستان بهبهان نیز اعلام کرد به دلیل پیش‌بینی شرایط جوی، تمامی مدارس این شهرستان روز دوشنبه در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل است.

مدارس بهبهان امروز دوشنبه مجازی شد

سرپرست فرمانداری بهبهان گفت: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی، تمامی مدارس شهرستان بهبهان امروز غیر حضوری شد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از مهر، ولی الله موسوی عصر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: بنا بر مصوبه شورای مدیریت بحران شهرستان و با توجه به هشدار قرمز هواشناسی، فعالیت تمامی مدارس شهرستان بهبهان در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

شاخص آلودگی هوای خوزستان امروز یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲

موسوی افزود: فعالیت آموزشی در دانشگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها طبق روال عادی برقرار خواهد بود.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از مهر، اداره کل هواشناسی خوزستان با توجه به وقوع رگبار، رعد و برق و سیلاب در استان هشدار سطح قرمز صادر کرد.

باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا