اخبار تعطیلی مدارس

آیا امروز سه شنبه ۳۰ آبان مدارس کرج و استان البرز تعطیل است؟

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا امروز سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ مدارس کرج و شهرهای استان البرز به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

آیا امروز سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ مدارس استان البرز تعطیل است؟

تا این لحظه تنظیم خبر امروز سه شنبه 30 آبان 1402 همه مدارس استان البرز باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی امروز نیست.

مگر اینکه تا قبل از امروز شدت آلودگی هوا طوری باشد که مدارس تعطیل شود، آن وقت هر اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر خواهد شد و ما هم در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

بیشتر بخوانید:

شاخص آلودگی هوای کرج و البرز امروز دوشنبه ۲۹ آبان

وضعیت آلودگی هوای کرج امروز

شاخص کیفیت هوای کرج در وضعیت ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس آخرین داده‌های ایستگاه‌های سنجش کیفیت آلودگی هوای استان البرز، شاخص بر خط کیفیت هوا ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در ایستگاه کرج هم‌اکنون بر روی عدد ۱۵۱ قرار گرفته و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه‌ها قرار دارد.

بر همین اساس شاخص آلودگی هوا در شهرهای اشتهارد، گلسار، هشتگرد و نظرآباد به ترتیب ۲۱، ۱۱۱، ۶۲ و ۵۲ است که بر این مبنا کیفیت هوای گلسار در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه‌ها، اشتهارد در وضعیت سالم و هشتگرد و نظرآباد در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

بر این اساس ساکنان کرج به ویژه گروه‌های حساس از جمله بیماران قلبی یا ریوی، کودکان و سالمندان به غیر از موارد ضروری از خانه خارج نشوند.

باغستان نیوز را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید تا عضو بشوند: ( اخبار لحظه ای و فوری)

باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا