اخبار روز

آیا مدارس بوشهر امروز سه شنبه 30 آبان تعطیل است؟

 فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بوشهر و روی دریا تا ظهر امروز پابرجاست. حالا این سوال برای والدین و دانش آموزان پیش آمده است که آیا مدارس شهرهای استان بوشهر امروز سه شنبه 30 آبان تعطیل است؟

آیا مدارس شهرهای استان بوشهر امروز سه شنبه 30 آبان تعطیل است؟

هر لحظه ای که اطلاعیه رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس و یا دانشگاه های شهرهای استان بوشهر امروز سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ مخابره بشود، در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

بیشتر بخوانید:

آیا فردا سه شنبه ۳۰ آبان مدارس تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی

تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بوشهر و روی دریا تا ظهر فردا است.

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بوشهر و روی دریا تا ظهر فردا است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از فردا به تدریج این سامانه بارشی از نواحی شمالی استان خارج و عمده فعالیت آن در مناطق مرکزی و جنوبی پیش بینی می‌شود.

وی گفت: طی این مدت، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق، وزش تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد همراه با ریزش تگرگ از پدیده‌های غالب خواهد بود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: آسمان استان بوشهر ابری همراه با وزش باد، بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و از فردا در شمال استان کاهش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۶ تا ۵۴ گاهی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت و از فردا در مناطق شمالی و مرکزی غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۱۲۰ تا ۲۴۰ گاهی بیش از ۳۰۰ سانتیمتر و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا