ورزشی

ساعت بازی نوجوانان ایران و مراکش امروز سه شنبه

در این خبر زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی نوجوانان ایران مقابل مراکش امروز سه شنبه 30 آبان در محله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام جهانی زیر 17 سال آورده ایم.

زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی نوجوانان ایران مقابل مراکش

دو تیم فوتبال نوجوانان ایران و مراکش امروز سه شنبه 30 آبان 1402 از ساعت 15:30 به وقت تهران در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام جهانی زیر 17 سال مسابقه خود را برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

جدول کامل جام جهانی نوجوانان زیر ۱۷ سال فوتبال

آینده داران ایرانی در انتظار صعود و شگفتی سازی

شاگردان حسین عبدی عملکرد مشابهی در دور گروهی با حریف خود در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام جهانی داشتند.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ورزش سه ، تیم فوتبال نوجوانان ایران در حالی باید از ساعت 15:30 امروز، سه‌شنبه در ورزشگاه گلورا بونگ تومو مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال مقابل مراکش را برگزار کند که نمایش مشابهی با حریف خود از نظر امتیازگیری در دور گروهی داشته است.

شاگردان حسین عبدی در مرحله گروهی جام جهانی دو پیروزی مقابل برزیل و نیو کالدونیا داشتند و توانستند 6 امتیاز به همراه 9 گل زده و 4 گل خورده داشته باشند، اما مراکش نیز نمایش چندان بهتری نسبت به ملی پوشان ایران نداشته و آنها نیز در گروه A دو برد برابر پاناما و اندونزی کسب کردند و 6 امتیاز با 5 گل زده و 3 گل خورده را ثبت کردند.

ملی پوشان نوجوان ایران از نظر گل زده و تفاضل گل عملکرد بهتری نسبت به مراکش داشتند و بدون شک می‌توانند مقابل نایب قهرمان جام ملت‌های آفریقا به شگفتی‌سازی خود ادامه بدهند و یک پیروزی دیگر برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام جهانی زیر 17 سال به دست بیاورند.

منبع: ورزش3

باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا