اخبار روزاخبار مهم و فوری

جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران امروز جمعه 3 آذر

با توجه به آلودگی شهر تهران برای خیلی از مردم این سوال پیش آمده است که آیا جلسه کمیته اضطرار آلودگی امروز جمعه 3 آذر 1402 برگزار می شود یا خیر؟

نتیجه جلسه کمیته اضطرار آلودگی امروز جمعه 3 آذر

در بعضی از کانال های شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شایعه ای مبنی بر تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی امروز جمعه 3 آذر 1402 بین مخاطبین پخش شده است که اساسا این خبر کذب و دروغ است.

تا این لحظه تنظیم خبر هیچ خبری مبنی بر تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مخابره نشده و احیانا اگر اطلاعیه رسمی منتشر شود در همین خبر به اطلاع رسانی شما خواهیم رساند.

بیشتر بخوانید:

آیا مدارس تهران فردا شنبه ۴ آذر تعطیل است؟

شاخص آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲

افزایش آلودگی هوای ۵ کلانشهر

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ نسبت به سکون نسبی هوا همراه با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا هشدار داده و آورده است: پایداریِ هوا طی امروز   جمعه (۳ آذر) در تهران، اصفهان، کرج، سمنان و اراک، شنبه (۴ آذر) و یکشنبه (۵ آذر) در تهران، اصفهان، قم، کرج، سمنان و اراک پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط افزایش غلظت آلاینده‌ها و شاخص‌ آلودگی هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده ثابت و متحرک در مناطق پرتردد ناسالم برای تمام گروه‌ها انتظار می‌رود.

سازمان هواشناسی نسبت به مدیریت بهینه در مصرف سوخت‌های فسیلی، کنترل فعالیت‌های صنعتی آلاینده، کاهش تردد غیر ضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز به‌ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی توصیه می‌کند.

———————————-

لینک کانال های باغستان نیوز (اخبار فوری و داغ ) را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا