اخبار تعطیلی مدارساخبار مهم و فوری

مدارس کدام شهرهای تهران امروز در شیفت عصر تعطیل است؟

براساس تصمیم کارگروه هماهنگی مواقع اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی در شهرهای ورامین، قرچک، باقر شهر، کهریزک و قلعه نو در استان تهران در شیفت عصر امروز (۴ آذر ماه) غیر حضوری شد. و به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ایسنا علیرضا مزینانی – مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و دبیر کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا – گفت: با توجه به پایداری و سکون جوی و افزایش آلودگی هوای تهران، کارگروه هماهنگی مواقع اضطرار آلودگی هوا به منظور اتخاذ تصمیمات لازم، صبح امروز (۴ آذرماه) به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، دبیری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و با حضور اعضاء در محل استانداری تهران تشکیل شد.

آیا مدارس فردا یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟

کدام مدارس استان تهران امروز شنبه 4 آذر در نوبت عصر تعطیل شد؟

وی اضافه کرد: براساس تصمیم کارگروه هماهنگی مواقع اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی در شهرهای ورامین، قرچک، باقر شهر، کهریزک و قلعه نو در شیفت بعد از ظهر امروز (۴ آذر ماه) غیر حضوری شد و به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

مزینانی با اشاره به اینکه همچنین بر اساس تصمیمات این کارگروه، فعالیت ورزشی اعم از انفرادی و همگانی در محیط باز ممنوع است، افزود: جلوگیری از تردد شبانه خودروهای گازوئیلی سنگین دارای آلایندگی و جلوگیری از تردد کلیه موتور سیکلت‌ها، خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط پلیس راهور برای روز شنبه از دیگر مصوبات این کارگروه بود.

باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا