اخبار تعطیلی مدارس

آیا مدارس اصفهان امروز دوشنبه 6 آذر 1402 تعطیل است؟

هوای اصفهان با میانگین 170 وضعیت ناسالم را نشان می‌دهد. حالا سوال بعضی از والدین و دانش آموزان این است که آیا مدارس اصفهان امروز دوشنبه 6 آذر تعطیل است یا خیر؟

آیا امروز دوشنبه 6 آذر مدارس اصفهان تعطیل است؟

مدارس اصفهان دوشنبه ۶ آذر ماه تعطیل نیست

🔹رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان: بر اساس اعلام کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۶ آذر ماه مدارس تعطیل نیست و فعالیت آموزشی جریان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲

وضعیت آلودگی هوای شهرهای اصفهان امروز

شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز یکشنبه پنجم آذر با میانگین ۱۷۰ وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۱۵۳، خیابان احمد آباد و بزرگراه خرازی با ۱۵۲، میدان انقلاب و بولوار کاوه با ۱۶۸، خیابان پروین اعتصامی با ۱۸۶، پارک زمزم با ۱۶۴، دانشگاه صنعتی و خیابان میرزا طاهر با ۱۶۷، رهنان با ۱۶۲، زینبیه با ۱۷۵، ا خیابان فرشادی با ۱۵۵، خیابان فیض با ۱۹۰ و ولدان با ۱۵۹ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در کردآباد با ۲۳۱ AQI بنفش و بسیار ناسالم است.

امروز شاخص هوا در زرین شهر با ۱۱۷ AQI وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس، سپاهان شهر با ۱۵۴ و قهجاورستان با ۱۹۰ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان، در مبارکه با ۸۱ قابل قبول و سجزی با ۴۰ پاک ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله شاهین شهر، خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

———————————-

لینک کانال های باغستان نیوز (اخبار فوری و داغ ) را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

باغستان نیوز در ایتا| کانال باغستان در سروش | کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3 دیدگاه ها

  1. امیدوارم فکر اساسی بکنند. امروز اطراف مدرسه پسر من ، بالای 200 بود و بنفش شده بود.

    23
    1
    1. باسلام ۷۰ سالمه وروزهای که هواالوده است احساس تنگی نفس ودرد قفصه سینه …سؤال…..تاکی این وضعیت ؟چرادولت اقدام فوری نمیکنه .وچرا کارگاها وکارخانها وماشینهای دود زا براشون مهم نیست چه اتفاقی برای مردم داره میفته سلامتي مردم اينقدر بي اهميت شده اگرعلت دود کارخانهای اجرپزی ..اینهارا که دولت میتونه تعطیلشون که ..

دکمه بازگشت به بالا