اخبار تعطیلی مدارس

آیا مدارس اصفهان فردا سه شنبه 7 آذر 1402 تعطیل است؟

هوای اصفهان با میانگین 164 وضعیت ناسالم را نشان می‌دهد. حالا سوال بعضی از والدین و دانش آموزان این است که آیا مدارس اصفهان فردا سه شنبه 7 آذر تعطیل است یا خیر؟

آیا فردا سه شنبه 7 آذر مدارس اصفهان تعطیل است؟

تا این لحظه تنظیم خبر همه مدارس استان اصفهان فردا هفتم آذر ۱۴۰۲ باز است و هیچگونه خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی مخابره نشده است.

هر لحظه که اطلاعیه رسمی برای تعطیلی فردا صادر بشود؛ در همین خبر به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

بیشتر بخوانید:

شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲

وضعیت آلودگی هوای شهرهای اصفهان

شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز دوشنبه ششم آذر با میانگین ۱۶۴ وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۱۶۵، خیابان احمد آباد با ۱۹۷، بزرگراه خرازی با ۱۵۸، میدان انقلاب با ۱۶۷، پارک زمزم با ۱۶۱، خیابان پروین اعتصامی با ۱۸۶، رهنان با ۱۵۴، خیابان‌های زینبیه و فرشادی با ۱۷۰، خیابان فیض با ۱۸۱، بولوار کاوه با ۱۶۳، ولدان با ۱۵۵ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در کردآباد با ۲۲۸ AQI بنفش و بسیار ناسالم است.

امروز شاخص هوا در ایستگاه دانشگاه صنعتی با ۱۴۴ و سپاهان شهر با ۱۲۹ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد و در ایستگاه خیابان میرزا طاهر با ۹۲ AQI قابل قبول است.

امروز شاخص هوا در زرین شهر با ۸۳، سجزی با ۶۹ و مبارکه با ۶۷ AQI در وضعیت قابل قبول و قهجاورستان با ۱۷۱ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله شاهین شهر، خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

———————————-

لینک کانال های باغستان نیوز (اخبار فوری و داغ ) را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

باغستان نیوز در ایتا| کانال باغستان در سروش | کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا