اخبار روز

وضعیت آب و هوای اردبیل امروز سه شنبه ۷ آذر

سرعت وزش باد در مشگین شهر به ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت رسید. در ادامه به وضعیت آب و هوای اردبیل سه شنبه ۷ آذر می پردازیم.

وضعیت آب و هوای اردبیل سه شنبه ۷ آذر 1402

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: پیرو صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان اردبیل، بیشینه سرعت وزش باد در ایستگاه هواشناسی اردبیل از ساعت ۱۸ و ۳۰ عصر یکشنبه الی ساعت ۸ و ۳۰ صبح دوشنبه با ۱۰۴ کیلومتر بر ساعت اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید:

آیا مدارس اردبیل فردا سه شنبه ۷ آذر تعطیل است؟ – برای مطالعه کلیک کنید

مجید کوهی افزود: در این زمان در سایر شهرستان‌ها بیش‌ترین وزش باد اتفاق افتاده مربوط به شهرستان مشگین شهر ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت، گرمی ۱۰۶ کیلومتر بر ساعت، سرعین ۹۰ کیلومتر بر ساعت، نیر ۷۹ کیلومتر بر ساعت بوده است.
کوهی با بیان اینکه این سامانه باعث وزش تندباد‌های نسبتا شدید و موجب خیزش گردوخاک در مناطق مستعد شده است، تاکید کرد: امروز قدرت این سامانه جوی تشدید می‌شود به طوری‌که افزایش سرعت لحظه‌ای باد انتظار می‌رود.
بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی اردبیل، از اواخر امروز تا عصر سه شنبه (۷ آذر) در بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق مرکزی و شمالی، بارش باران و برف در استان آغاز شده و با افزایش ابرناکی، کاهش محسوس دمای هوا و مه آلود بودن آسمان پیش بینی می‌شود.
پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اردبیل حاکی است که این روند ناپایدار جوی تا صبح چهارشنبه (۸ آذر) تداوم داشته و با خروج این سامانه تا انتهای هفته جو استان پایدار شده و آسمان استان غالباً نیمه ابری خواهد بود.

———————————-

لینک کانال های باغستان نیوز (اخبار فوری و داغ ) را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

باغستان نیوز در ایتاکانال باغستان در سروش | کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا