اخبار تعطیلی مدارس

آیا مدارس اصفهان امروز سه شنبه 14 آذر 1402 تعطیل است؟

برای بعضی از والدین و دانش آموزان این است که آیا مدارس اصفهان فردا سه شنبه 14 آذر 1402 به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

  فردا سه شنبه 14 آذر مدارس اصفهان تعطیل است

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:پایداری جو وافزایش حجم آلاینده‌ها در اصفهان منجر به استمرار تعطیلی دانشگاه ها و مدارس اصفهان و ۹ شهر استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پایداری جو و افزایش حجم آلاینده‌ها در اصفهان منجر به استمرار تعطیلی مدارس اصفهان و ۹ شهر استان در روز سه شنبه ۱۴ آذر ماه و چهارشنبه ۱۵ آذر ماه شد.

وی گفت: بر این اساس دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر روزهای سه شنبه و چهارشنبه چهاردهم و پانزدهم آذرماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: در شهرهای کاشان و آران و بیدگل نیز کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در روزهای یاد شده غیرحضوری است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: براساس مصوبه این کارگروه، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی در این مناطق همچنان تعطیل است.

شیشه فروش گفت: مادران شاغلی که دارای فرزند مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک هستند، مادران باردار و کارکنان دچار بیماری قلبی، تنفسی، ریوی و زمینه‌ای می‌توانند به صورت دورکاری فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید:

راه های جلوگیری از ورود آلودگی هوا به بدن چیست؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا